Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

MS Mughal

Fantasy Others

4  

MS Mughal

Fantasy Others

दिल दे सारा के सारा

दिल दे सारा के सारा

1 min
407


मुहब्बत दे मुझे, दिल दे सारा के सारा 

कभी तो दिल मिला, कभी तो दे इशारा 


तेरे कूचा ए नाज़ पर, दिल लगाए बैठा हूं 

के तू कहें , इधर आ ऐ फ़कीर गदा रा


इस तरह दीदार पर बनी है मेरी उम्मीदें

इस तरह फेर न रूख को ख़ुदा रा


तू ही सनम मेरा तू ही दिलदार माशुक मेरा 

में हूं मिस्किन ए दिल ओ आशिक़ आवारा


इस तरह न छोड़, दिल ए कश्ती को तू

मैं हूं गुमशुदा साहिल, तू मौज़ ए किनारा


है 'हसन' फकत तेरा आशिक़, ऐ सनम 

तू ही बुत कदा मेरा, तू ही बुत बुत कदा रा 



Rate this content
Log in