Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

saru S

Others

4.5  

saru S

Others

आपको आज इक नज़र देखा

आपको आज इक नज़र देखा

1 min
235


आपको आज इक नज़र देखा 

फिर कई बार देखकर देखा

 

ए ग़म-ए-ज़िंदगी तिरे जैसा 

और कोई न हमसफ़र देखा 

 

आप समझे नहीं कभी मन की

आप जैसा न बे-ख़बर देखा 

 

ज़िंदगी ख़ाक ज़िंदगी होगी

इश्क़ का रास्ता अगर देखा

 

उम्र आख़िर गुज़ार दी हमने

ज़िंदगी का नहीं गुज़र देखा 

 

उससे मिलना बहुत ज़रूरी है

ख़्वाब में जिसको दर-बदर देखा 

 

आप जितने हसीं नहीं है हम 

लाख हमने सँवर सँवर देखा

 

मौत ही अब वफ़ा के क़ाबिल है

ज़िंदगी को न मोतबर देखा।


Rate this content
Log in