Snehal Dhoble

Abstract Inspirational Children

3.5  

Snehal Dhoble

Abstract Inspirational Children

๐“–๐“ป๐“ธ๐”€๐“ฝ๐“ฑ....

๐“–๐“ป๐“ธ๐”€๐“ฝ๐“ฑ....

1 min
108


๐™ด๐šŸ๐šŽ๐š›๐šข ๐š๐š‘๐š’๐š—๐š ๐š ๐š’๐š•๐š• ๐š ๐š˜๐š›๐š” ๐š˜๐šž๐š ๐šŽ๐šก๐šŠ๐šŒ๐š๐š•๐šข ๐š‘๐š˜๐š  ๐šŠ๐š—๐š ๐š ๐š‘๐šŽ๐š— ๐š’๐š ๐šœ๐šž๐š™๐š™๐š˜๐šœ๐šŽ๐š ๐š๐š˜, 

๐š๐šŽ๐š๐šŠ๐š›๐š๐š•๐šŽ๐šœ๐šœ ๐š˜๐š ๐š‘๐š˜๐š  ๐šŠ๐š—๐š ๐š ๐š‘๐šŽ๐š— ๐šข๐š˜๐šž ๐š–๐šŠ๐šข ๐š ๐šŠ๐š—๐š ๐š’๐š ๐š๐š˜ . ๐™ป๐šŽ๐š ๐šข๐š˜๐šž๐š› ๐š๐šŠ๐š’๐š๐š‘ ๐š’๐š— ๐š๐š‘๐šŽ ๐š“๐š˜๐šž๐š›๐š—๐šŽ๐šข ๐šœ๐š‘๐š˜๐šž๐š•๐š ๐š‹๐šŽ ๐šœ๐š๐š›๐š˜๐š—๐š๐šŽ๐š› ๐š๐š‘๐šŠ๐š— ๐šข๐š˜๐šž๐š› ๐š๐šŽ๐šŠ๐š› ๐šŠ๐š—๐š ๐š๐šŠ๐š‹๐š˜๐šž๐š๐šœ . ๐™ฑ๐šŽ ๐š™๐šŠ๐š๐š’๐šŽ๐š—๐š ๐š ๐š’๐š๐š‘ ๐šข๐š˜๐šž๐š› ๐šœ๐šŽ๐š•๐š ๐šŠ๐š—๐š ๐šข๐š˜๐šž๐š› ๐š๐š›๐š˜๐š ๐š๐š‘ , ๐š”๐š—๐š˜๐š ๐š’๐š—๐š ๐š๐š‘๐šŠ๐š ๐š๐š˜๐š˜๐š ๐š๐š‘๐š’๐š—๐š๐šœ ๐šŠ๐š•๐š ๐šŠ๐šข๐šœ ๐š๐šŠ๐š”๐šŽ๐šœ ๐š๐š’๐š–๐šŽ ๐šŠ๐š—๐š ๐šœ๐š™๐šŠ๐šŒ๐šŽ ๐š๐š˜ ๐š๐š›๐šข ๐š๐š‘๐š’๐š—๐š๐šœ ๐šŠ๐š—๐š ๐šŽ๐šก๐š™๐š•๐š˜๐š›๐šŽ ๐š๐š’๐š๐š๐šŽ๐š›๐šŽ๐š—๐š ๐š™๐šŠ๐š๐š‘๐šœ . . ๐šˆ๐š˜๐šž ๐š ๐š’๐š•๐š• ๐š๐šŽ๐š ๐š๐š‘๐šŽ ๐š๐šŠ๐šข ๐š‹๐šž๐š ๐š๐š˜๐š—๐š ๐š๐š˜๐š›๐š๐šŽ๐š ๐š๐š˜ ๐šŽ๐š—๐š“๐š˜๐šข ๐š๐š‘๐šŽ ๐š“๐š˜๐šž๐š›๐š—๐šŽ๐šข..


Rate this content
Log in

Similar english story from Abstract