Subham Mandal

Horror Romance Tragedy

4.9  

Subham Mandal

Horror Romance Tragedy

The Unfinished Date

The Unfinished Date

4 mins
534


   "๐–ธ๐—ˆ๐—Ž ๐–ฝ๐—ˆ๐—‡'๐— ๐—๐—๐—‚๐—‡๐—„ ๐—๐—๐–บ๐— ๐—๐–พ ๐—Œ๐—๐—ˆ๐—Ž๐—…๐–ฝ ๐—€๐—ˆ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹ ๐–บ ๐—†๐—ˆ๐—๐—‚๐–พ ๐—๐—ˆ๐—€๐–พ๐—๐—๐–พ๐—‹ ๐—๐—๐—‚๐—Œ ๐–ฒ๐—Ž๐—‡๐–ฝ๐–บ๐—’?" ๐–บ๐—Œ๐—„๐–พ๐–ฝ ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ๐–ฝ๐—๐–บ๐—‹๐—๐— ๐—๐—ˆ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐—๐—๐—‚๐—…๐–พ ๐—๐–บ๐—…๐—„๐—‚๐—‡๐—€ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐–ฝ๐–พ๐—Œ๐–พ๐—‹๐—๐–พ๐–ฝ ๐—…๐–บ๐—‡๐–พ๐—Œ ๐—ˆ๐–ฟ ๐–ฒ๐—ˆ๐—Ž๐—๐— ๐–ช๐—ˆ๐—…๐—„๐–บ๐—๐–บ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—๐–บ๐— ๐–ผ๐—๐—‚๐—…๐—…๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ฃ๐–พ๐–ผ๐–พ๐—†๐–ป๐–พ๐—‹ ๐–ค๐—๐–พ๐—‡๐—‚๐—‡๐—€.

    "๐–ธ๐–พ๐—Œ ๐—’๐—ˆ๐—Ž ๐–บ๐—‹๐–พ ๐—‹๐—‚๐—€๐—๐— ๐–ป๐–พ๐–ผ๐–บ๐—Ž๐—Œ๐–พ ๐—Œ๐—‚๐—‡๐–ผ๐–พ ๐—’๐—ˆ๐—Ž ๐—‰๐—‹๐—ˆ๐—‰๐—ˆ๐—Œ๐–พ๐–ฝ ๐—†๐–พ ๐—๐—๐–พ๐—‹๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐–ป๐–พ๐–พ๐—‡ ๐—‡๐—ˆ๐— ๐–บ ๐—Œ๐—‚๐—‡๐—€๐—…๐–พ ๐–ฝ๐–บ๐—’ ๐—†๐–บ๐–ฝ๐–พ ๐—ˆ๐—‡๐—…๐—’ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹ ๐—Ž๐—Œ" ๐—‹๐–พ๐—‰๐—…๐—‚๐–พ๐–ฝ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐—๐—‚๐—๐— ๐–บ ๐—Œ๐—๐–พ๐–พ๐— ๐—Œ๐—†๐—‚๐—…๐–พ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐–พ๐—‹ ๐–ฟ๐–บ๐–ผ๐–พ.


    ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ๐–ฝ๐—๐–บ๐—‹๐—๐— ๐–ช๐–บ๐—‰๐—ˆ๐—ˆ๐—‹ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐–ฌ๐—‚๐—๐—‹๐–บ ๐–บ๐—‹๐–พ ๐–ฟ๐—‹๐—‚๐–พ๐—‡๐–ฝ๐—Œ ๐—Œ๐—‚n๐–ผ๐–พ ๐—๐—ˆ๐–ฝ๐–ฝ๐—…๐–พ๐—‹๐—Œ. ๐– ๐—Œ ๐—’๐–พ๐–บ๐—‹๐—Œ ๐—‰๐–บ๐—Œ๐—Œ๐–พ๐–ฝ ๐–ป๐—’ ๐—๐—๐–พ๐—‚๐—‹ ๐–ฟ๐—‹๐—‚๐–พ๐—‡๐–ฝ๐—Œ๐—๐—‚๐—‰ ๐–บ๐—…๐—Œ๐—ˆ ๐—€๐—‹๐–พ๐— ๐—Œ๐—๐—‹๐—ˆ๐—‡๐—€๐–พ๐—‹ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐–พ๐—๐–พ๐—‡๐—๐—Ž๐–บ๐—…๐—…๐—’ ๐—‹๐–พ๐—Œ๐—Ž๐—…๐—๐–พ๐–ฝ ๐—‚๐—‡๐—๐—ˆ ๐—Œ๐—Ž๐–ผ๐— ๐–บ ๐–ป๐—ˆ๐—‡๐–ฝ ๐–ป๐–พ๐—’๐—ˆ๐—‡๐–ฝ ๐—๐—๐–พ ๐—…๐—‚๐—‡๐–พ๐—Œ ๐—ˆ๐–ฟ ๐–ฟ๐—‹๐—‚๐–พ๐—‡๐–ฝ๐—Œ๐—๐—‚๐—‰. ๐–ณ๐—๐–พ๐—‚๐—‹ ๐–ฝ๐—Ž๐—ˆ ๐—…๐—ˆ๐—ˆ๐—„๐–พ๐–ฝ ๐—Œ๐—ˆ ๐—†๐–บ๐—๐–ผ๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—‰๐–พ๐—‹๐–ฟ๐–พ๐–ผ๐— ๐—๐—๐–บ๐— ๐—๐—๐–พ๐—‡ ๐—๐—๐–พ๐—’ ๐—๐–บ๐—…๐—„๐–พ๐–ฝ ๐—๐—ˆ๐—€๐–พ๐—๐—๐–พ๐—‹ ๐—‚๐— ๐—Œ๐–พ๐–พ๐—†๐–พ๐–ฝ ๐—๐—๐–บ๐— ๐—๐—๐–พ ๐—Œ๐—†๐—‚๐—…๐–พ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐—Œ๐—๐—‹๐–บ๐—๐–ป๐–พ๐—‹๐—‹๐—’ ๐—‰๐—‚๐—‡๐—„ ๐—…๐—‚๐—‰๐—Œ ๐—ˆ๐–ฟ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐—๐—‚๐—๐— ๐—๐—๐–พ ๐–ฝ๐–พ๐–พ๐—‰ ๐–ป๐—…๐–บ๐–ผ๐—„ ๐–พ๐—’๐–พ๐—Œ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—…๐—ˆ๐—‡๐—€ ๐–บ๐—๐—๐—‹๐–บ๐–ผ๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐–บ๐—‚๐—‹ ๐—‚๐—Œ ๐—ˆ๐—‡๐—…๐—’ ๐—†๐–บ๐–ฝ๐–พ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹ ๐—๐—๐–พ ๐—‹๐—ˆ๐—Ž๐—€๐—๐—…๐—’-๐—๐–บ๐—‚๐—‹๐–พ๐–ฝ ๐–ป๐—ˆ๐—’ ๐—๐–บ๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ฝ๐—‚๐—†๐—‰๐—…๐–พ๐—Œ.


    ๐– ๐—Œ ๐–ฒ๐—Ž๐—‡๐–ฝ๐–บ๐—’ ๐—Œ๐—๐–บ๐—‹๐—๐–พ๐–ฝ ๐–บ๐—‰๐—‰๐—‹๐—ˆ๐–บ๐–ผ๐—๐—‚๐—‡๐—€, ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐–ป๐–พ๐–ผ๐–บ๐—†๐–พ ๐—†๐—ˆ๐—‹๐–พ ๐–พ๐—‘๐–ผ๐—‚๐—๐–พ๐–ฝ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—๐–บ๐—‰๐—‰๐—’ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹ ๐—๐—‚๐—Œ ๐–ฝ๐–บ๐—๐–พ. ๐–ฎ๐—‡ ๐–ถ๐–พ๐–ฝ๐—‡๐–พ๐—Œ๐–ฝ๐–บ๐—’ ๐—๐—๐—‚๐—…๐–พ ๐—๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐–ฝ๐—ˆ๐—‚๐—‡๐—€ ๐—Œ๐—ˆ๐—†๐–พ๐—๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—‚๐—Œ ๐–ฝ๐–พ๐—Œ๐—„๐—๐—ˆ๐—‰, ๐—๐—‚๐—Œ ๐—‰๐—๐—ˆ๐—‡๐–พ ๐—‹๐–บ๐—‡๐—€ ๐—Ž๐—‰ ๐—๐—‚๐—๐— ๐—๐—๐–พ ๐—‰๐—‚๐–ผ๐—๐—Ž๐—‹๐–พ ๐—ˆ๐–ฟ ๐—๐—‚๐—Œ ๐—…๐–บ๐–ฝ๐—’ ๐—…๐—ˆ๐—๐–พ. ๐–ง๐–พ ๐–ผ๐–บ๐—†๐–พ ๐—๐—ˆ ๐—„๐—‡๐—ˆ๐— ๐—๐—๐–บ๐— ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—€๐—ˆ๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—ˆ ๐–ฃ๐–พ๐—…๐—๐—‚ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹ ๐—Œ๐—ˆ๐—†๐–พ ๐–ฟ๐–บ๐—†๐—‚๐—…๐—’ ๐—ˆ๐–ผ๐–ผ๐–บ๐—Œ๐—Œ๐—‚๐—ˆ๐—‡. ๐–ฎ๐—‡ ๐—๐–พ๐–บ๐—‹๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—๐—‚๐—Œ, ๐—๐–พ ๐—€๐—ˆ๐— ๐–บ ๐—†๐—‚๐—…๐–ฝ ๐—Œ๐—๐—ˆ๐–ผ๐—„ ๐—๐—๐—‚๐–ผ๐— ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹๐–ผ๐–พ๐–ฝ ๐—๐—‚๐—† ๐—๐—ˆ ๐—Š๐—Ž๐–พ๐—Œ๐—๐—‚๐—ˆ๐—‡ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐–บ๐–ป๐—ˆ๐—Ž๐— ๐—๐—๐–พ๐—‚๐—‹ ๐–ฝ๐–บ๐—๐–พ ๐—๐—ˆ ๐—๐—๐—‚๐–ผ๐— ๐—๐—๐–พ ๐—‹๐–พ๐—‰๐—…๐—’ ๐–ผ๐–บ๐—†๐–พ ๐—๐—๐–บ๐— ๐—Œ๐—๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—€๐—ˆ๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—๐–พ๐—‚๐—‹ ๐–ป๐—’ ๐–ฟ๐—…๐—‚๐—€๐—๐— ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐–บ๐—…๐—Œ๐—ˆ ๐—‹๐–พ๐—๐—Ž๐—‹๐—‡๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ป๐—’ ๐—๐—๐–พ ๐—Œ๐–บ๐—†๐–พ ๐—ˆ๐—‡ ๐–ฒ๐–บ๐—๐—Ž๐—‹๐–ฝ๐–บ๐—’. ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐–ฟ๐—‚๐—‡๐–บ๐—…๐—…๐—’ ๐—๐–พ๐–บ๐—๐–พ๐–ฝ ๐–บ ๐—Œ๐—‚๐—€๐— ๐—ˆ๐–ฟ ๐—‹๐–พ๐—…๐—‚๐–พ๐–ฟ ๐–บ๐–ฟ๐—๐–พ๐—‹ ๐—…๐—‚๐—Œ๐—๐–พ๐—‡๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—๐—‚๐—Œ. 


    ๐–ฎ๐—‡ ๐–ณ๐—๐—Ž๐—‹๐—Œ๐–ฝ๐–บ๐—’ ๐—‡๐—‚๐—€๐—๐— ๐—Œ๐—ˆ๐—†๐–พ๐—h๐—‚๐—‡๐—€ ๐—Œ๐—๐—‹๐–บ๐—‡๐—€๐–พ ๐—ˆ๐–ผ๐–ผ๐—Ž๐—‹๐–พ๐–ฝ. ๐–ถ๐—๐—‚๐—…๐–พ ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—‚๐—‡ ๐–บ ๐–ฝ๐–พ๐–พ๐—‰ ๐—Œ๐—…๐–พ๐–พ๐—‰ , ๐—Œ๐—Ž๐–ฝ๐–ฝ๐–พ๐—‡๐—…๐—’ ๐—๐—‚๐—Œ ๐–พ๐—’๐–พ๐—Œ ๐—ˆ๐—‰๐–พ๐—‡๐–พ๐–ฝ ๐—‚๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐—†๐—‚๐–ฝ๐–ฝ๐—…๐–พ ๐—ˆ๐–ฟ ๐—๐—๐–พ ๐—‡๐—‚๐—€๐—๐— ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—๐–พ ๐–ฟ๐–พ๐—…๐— ๐—Œ๐—ˆ๐—†๐–พ๐—ˆ๐—‡๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐–ผ๐–บ๐—…๐—…๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—‚๐—† ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—‚๐—Œ ๐–ฝ๐—ˆ๐—ˆ๐—‹. ๐–ง๐—‚๐—Œ ๐–ป๐—ˆ๐–ฝ๐—’ ๐–ฟ๐–พ๐—…๐— ๐–บ ๐—‡๐–บ๐—๐—Ž๐—‹๐–บ๐—… ๐–บ๐—๐—๐—‹๐–บ๐–ผ๐—๐—‚๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—ˆ๐—๐–บ๐—‹๐–ฝ๐—Œ ๐—๐—๐–พ ๐–ฝ๐—ˆ๐—ˆ๐—‹ ๐–ป๐—Ž๐— ๐—๐–พ ๐–บ๐–ผ๐—๐–พ๐–ฝ ๐–ป๐—ˆ๐—…๐–ฝ๐—…๐—’ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—ˆ๐—‰๐–พ๐—‡๐–พ๐–ฝ ๐—๐—๐–พ ๐–ฝ๐—ˆ๐—ˆ๐—‹. ๐–ฎ๐—‡ ๐—ˆ๐—‰๐–พ๐—‡๐—‚๐—‡๐—€ ๐—‚๐— ๐—๐–พ ๐—‡๐—ˆ๐—๐—‚๐–ผ๐–พ๐–ฝ ๐—๐—๐–บ๐— ๐—Œ๐—ˆ๐—†๐–พ๐—ˆ๐—‡๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—€๐–พ๐—Œ๐—๐—Ž๐—‹๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—‚๐—† ๐—๐—‚๐—๐— ๐—‚๐—'๐—Œ ๐—๐–บ๐—‡๐–ฝ๐—Œ ๐–ฟ๐—‹๐—ˆ๐—† ๐–บ ๐–ฟ๐–พ๐— ๐—†๐–พ๐—๐—‹๐–พ๐—Œ ๐–บ๐—Œ๐—„๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—‚๐—† ๐—๐—ˆ ๐–ผ๐—ˆ๐—†๐–พ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹๐—๐–บ๐—‹๐–ฝ. ๐–ถ๐—‚๐—๐— ๐—๐—๐–พ ๐—๐–พ๐—…๐—‰ ๐—ˆ๐–ฟ ๐—๐—๐–พ ๐–ฝ๐—‚๐—† ๐—Œ๐—๐—‹๐–พ๐–พ๐— ๐—…๐—‚๐—€๐—๐—, ๐—‚๐— ๐–ผ๐—ˆ๐—Ž๐—…๐–ฝ ๐–ป๐–พ ๐—‡๐—ˆ๐—๐—‚๐–ผ๐–พ๐–ฝ ๐—๐—๐–บ๐— ๐—‚๐— ๐—‚๐—Œ ๐–บ ๐—๐—ˆ๐—†๐–บ๐—‡ ๐—๐–พ๐–บ๐—‹๐—‚๐—‡๐—€ ๐–บ ๐—€๐—ˆ๐—๐—‡ ๐—๐—‚๐—๐— ๐—๐–พ๐—‹ ๐–ฟ๐–บ๐–ผ๐–พ ๐–ผ๐—ˆ๐—๐–พ๐—‹๐–พ๐–ฝ ๐–ป๐—’ ๐–บ ๐—…๐—ˆ๐—‡๐—€ ๐—๐–บ๐—. 


    ๐–ฅ๐—‹๐—ˆ๐—† ๐—๐—‚๐—Œ ๐–บ๐—‰๐—‰๐–บ๐—‹๐–พ๐—‡๐— ๐—†๐–พ๐—†๐—ˆ๐—‹๐—’, ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐—๐—๐—ˆ๐—Ž๐—€๐—๐— ๐—๐—๐–บ๐— ๐—‚๐— ๐—๐–บ๐—Œ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐–ผ๐—ˆ๐—†๐—‰๐—…๐–พ๐—๐–พ๐—…๐—’ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹๐—€๐–พ๐—๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—๐–บ๐— ๐—Œ๐—๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—ˆ๐—Ž๐— ๐—ˆ๐–ฟ ๐—Œ๐—๐–บ๐—๐—‚๐—ˆ๐—‡ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—‰๐—‹๐–บ๐–ผ๐—๐—‚๐–ผ๐–บ๐—…๐—…๐—’ ๐—‚๐— ๐—‚๐—Œ ๐—‚๐—†๐—‰๐—ˆ๐—Œ๐—Œ๐—‚๐–ป๐—…๐–พ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹ ๐—๐–พ๐—‹ ๐—๐—ˆ ๐–ป๐–พ ๐—‰๐—‹๐–พ๐—Œ๐–พ๐—‡๐— ๐—๐—๐–พ๐—‹๐–พ ๐–บ๐— ๐—๐—๐–บ๐— ๐—‰๐—ˆ๐—‚๐—‡๐— ๐—ˆ๐–ฟ ๐—๐—‚๐—†๐–พ. ๐–ง๐–พ ๐—Œ๐—๐–บ๐—‹๐—๐–พ๐–ฝ ๐—†๐—ˆ๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ฟ๐—Ž๐—‹๐—๐—๐–พ๐—‹. ๐–ฒ๐—Ž๐–ฝ๐–ฝ๐–พ๐—‡๐—…๐—’ ๐–บ ๐—๐—ˆ๐—‚๐–ผ๐–พ ๐–ผ๐–บ๐—†๐–พ ๐–ฟ๐—‹๐—ˆ๐—† ๐–ป๐–บ๐–ผ๐—„ ๐—๐—๐—‚๐–ผ๐— ๐–ฝ๐—‚๐—Œ๐—๐—‹๐–บ๐–ผ๐—๐–พ๐–ฝ ๐—๐—‚๐—† ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—ˆ๐—‡ ๐—…๐—ˆ๐—ˆ๐—„๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ป๐–บ๐–ผ๐—„, ๐—๐–พ ๐–ฝ๐—‚๐—Œ๐–ผ๐—ˆ๐—๐–พ๐—‹๐–พ๐–ฝ ๐—๐—๐–บ๐— ๐—‚๐— ๐—๐–บ๐—Œ ๐—๐—‚๐—Œ ๐–ฟ๐–บ๐—๐—๐–พ๐—‹ ๐—Œ๐—†๐—ˆ๐—„๐—‚๐—‡๐—€ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐–ป๐–บ๐—…๐–ผ๐—ˆ๐—‡๐—’ ๐—ˆ๐–ฟ ๐—๐—๐–พ ๐—Œ๐–พ๐–ผ๐—ˆ๐—‡๐–ฝ ๐–ฟ๐—…๐—ˆ๐—ˆ๐—‹. ๐–ง๐–พ ๐—Œ๐–บ๐— ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐–บn๐–ฝ ๐—Œ๐—๐—ˆ๐—Ž๐—๐–พ๐–ฝ ๐–บ๐— ๐—๐—‚๐—†. ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐–ฟ๐–พ๐—…๐— ๐—๐—๐–บ๐— ๐–บ๐—Œ ๐—‚๐–ฟ h๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—Œ๐—‡๐–บ๐—‰๐—‰๐–พ๐–ฝ ๐—ˆ๐—Ž๐— ๐—ˆ๐–ฟ ๐–บ๐—‡ ๐—ˆ๐—‡๐—€๐—ˆ๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ฝ๐—‹๐–พ๐–บ๐—† ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐–บ๐—๐–ผ๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐–บ๐—‹๐—ˆ๐—Ž๐—‡๐–ฝ ๐—๐—‚๐—†, ๐–ฝ๐—‚๐—Œ๐–ผ๐—ˆ๐—๐–พ๐—‹๐–พ๐–ฝ ๐—‡๐—ˆ๐—๐—๐—‚๐—‡๐—€. ๐–ง๐–พ ๐—‹๐–พ๐—๐—Ž๐—‹๐—‡๐–พ๐–ฝ ๐—๐—ˆ ๐—๐—‚๐—Œ ๐—๐—ˆ๐—Ž๐—Œ๐–พ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐–พ๐—‘๐—‰๐—…๐–บ๐—‚๐—‡๐–พ๐–ฝ ๐–พ๐—๐–พ๐—‹๐—’๐—๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—ˆ ๐—๐—‚๐—Œ ๐–ฟ๐–บ๐—๐—๐–พ๐—‹ ๐—๐—๐—ˆ ๐–ผ๐—…๐–บ๐—‚๐—†๐–พ๐–ฝ ๐—‚๐— ๐–บ๐—Œ ๐–บ ๐—†๐–พ๐—‹๐–พ ๐–ฝ๐—‹๐–พ๐–บ๐—†.

    ๐– ๐—€๐–บ๐—‚๐—‡ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐—‡๐–พ๐—‘๐— ๐—‡๐—‚๐—€๐—๐— , ๐—๐—๐–พ ๐—Œ๐–บ๐—†๐–พ ๐—‚๐—‡๐–ผ๐—‚๐–ฝ๐–พ๐—‡๐— ๐—ˆ๐–ผ๐–ผ๐—Ž๐—‹๐–พ๐–ฝ ๐–ป๐—Ž๐— ๐—๐—๐—‚๐—Œ ๐—๐—‚๐—†๐–พ ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—Œ๐—๐—ˆ๐—‰๐—‰๐–พ๐–ฝ ๐–ป๐—’ ๐—ˆ๐—‡๐–พ ๐—ˆ๐–ฟ ๐—๐—‚๐—Œ ๐—‡๐–พ๐—‚๐—€๐—๐–ป๐—ˆ๐—Ž๐—‹๐—๐—ˆ๐—ˆ๐–ฝ ๐–ฟ๐—‹๐—‚๐–พ๐—‡๐–ฝ๐—Œ ๐—‹๐–พ๐—๐—Ž๐—‹๐—‡๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ฟ๐—‹๐—ˆ๐—† ๐—๐—‚๐—Œ ๐—‡๐—‚๐—€๐—๐— ๐—ƒ๐—ˆ๐–ป.


    ๐–ฅ๐—‚๐—‡๐–บ๐—…๐—…๐—’ ๐–ฒ๐–บ๐—๐—Ž๐—‹๐–ฝ๐–บ๐—’ ๐–บ๐—‹๐—‹๐—‚๐—๐–พ๐–ฝ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐–บ๐—…๐—Œ๐—ˆ ๐—‹๐–พ๐—๐—Ž๐—‹๐—‡๐–พ๐–ฝ ๐–ฟ๐—‹๐—ˆ๐—† ๐–ฃ๐–พ๐—…๐—๐—‚. ๐–ฎ๐—‡ ๐—…๐–บ๐—‡๐–ฝ๐—‚๐—‡๐—€ ๐—ˆ๐—‡๐—…๐—’ ๐—Œ๐—๐–พ ๐—‹๐–บ๐—‡๐—€ ๐—Ž๐—‰ ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐—๐—ˆ ๐—‚๐—‡๐–ฟ๐—ˆ๐—‹๐—† ๐—๐—‚๐—†. ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ๐–ฝ๐—๐–บ๐—‹๐—๐— ๐–ป๐–พ๐–ผ๐–บ๐—†๐–พ ๐—๐–พ๐—‹๐—’ ๐—๐–บ๐—‰๐—‰๐—’ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—๐–บ๐—Œ ๐–ผ๐—ˆ๐—†๐—‰๐—…๐–พ๐—๐–พ๐—…๐—’ ๐—‰๐—Ž๐—†๐—‰๐–พ๐–ฝ ๐—Ž๐—‰ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹ ๐—๐—‚๐—Œ ๐–ฝ๐–บ๐—๐–พ.

    "๐–ฏ๐—…๐–พ๐–บ๐—Œ๐–พ ๐—†๐–บ๐–ฝ๐–บ๐—† ๐—€๐—‚๐—๐–พ ๐—Ž๐—Œ ๐—๐—๐—ˆ ๐—๐—‚๐–ผ๐—„๐–พ๐—๐—Œ ๐—ˆ๐–ฟ ๐—๐—๐–พ ๐—†๐—ˆ๐—๐—‚๐–พ ๐–ฒ๐—๐–บ๐—‹ ๐–ถ๐–บ๐—‹๐—Œ" ๐—Œ๐–บ๐—‚๐–ฝ ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ๐–ฝ๐—๐–บ๐—‹๐—๐— ๐—๐—ˆ ๐—๐—๐–พ ๐—…๐–บ๐–ฝ๐—’ ๐—Œ๐—‚๐—๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐—‚๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐–ก๐—ˆ๐—‘ ๐–ฎ๐–ฟ๐–ฟ๐—‚๐–ผ๐–พ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐–ฒ๐—Ž๐—‡๐–ฝ๐–บ๐—’ ๐–พ๐—๐–พ๐—‡๐—‚๐—‡๐—€ ๐–บ๐—Œ ๐—๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—ˆ๐—Ž๐— ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—‚๐—Œ ๐–ฝ๐–บ๐—๐–พ. 

     ๐–ณ๐—๐–พ ๐—…๐–บ๐–ฝ๐—’ ๐—‰๐–บ๐—Œ๐—Œ๐–พ๐–ฝ ๐–บ ๐—†๐—’๐—Œ๐—๐–พ๐—‹๐—‚๐—ˆ๐—Ž๐—Œ ๐—…๐—ˆ๐—ˆ๐—„ ๐—๐—ˆ ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐–พ๐—‡๐—Š๐—Ž๐—‚๐—‹๐–พ๐–ฝ ๐—๐—‚๐—† ๐—๐—๐–บ๐— ๐—๐—๐—’ ๐—๐–พ ๐—๐–บ๐—‡๐— ๐—๐—๐—ˆ ๐—๐—‚๐–ผ๐—„๐–พ๐—๐—Œ . ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐—€๐—‹๐—‚๐—‡๐—‡๐–พ๐–ฝ ๐–บ๐— ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ๐–ฝ๐—๐–บ๐—‹๐—๐— ๐—๐—๐—ˆ ๐–บ๐—…๐—Œ๐—ˆ ๐—€๐–บ๐—๐–พ ๐–บ ๐—Œ๐—†๐–บ๐—…๐—… ๐—…๐–บ๐—Ž๐—€๐—๐—๐–พ๐—‹ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—‚๐—€๐—‡๐—ˆ๐—‹๐–พ๐–ฝ ๐—‚๐— ๐—๐—๐—‚๐—‡๐—„๐—‚๐—‡๐—€ ๐—‚๐— ๐–บ๐—Œ ๐–บ ๐—‰๐—ˆ๐—ˆ๐—‹ ๐—ƒ๐—ˆ๐—„๐–พ. ๐–ณ๐—๐–พ ๐—…๐–บ๐–ฝ๐—’ ๐—€๐–บ๐—๐–พ ๐—๐—๐–พ ๐—๐—‚๐–ผ๐—„๐–พ๐—๐—Œ ๐–บ๐—‡๐—’๐—๐–บ๐—’ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—๐—๐–พ๐—’ ๐—๐–พ๐—‡๐— ๐—‚๐—‡๐—Œ๐—‚๐–ฝ๐–พ ๐—๐—๐–พ ๐—๐—๐–พ๐–บ๐—๐–พ๐—‹. 


      ๐– ๐–ฟ๐—๐–พ๐—‹ ๐—๐—๐–พ ๐—†๐—ˆ๐—๐—‚๐–พ, ๐—๐—๐—‚๐—…๐–พ ๐—๐—๐–พ๐—’ ๐—๐–พ๐—‹๐–พ ๐—Œ๐—‚๐—๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐–ฟ๐—ˆ๐—ˆ๐–ฝ ๐–ผ๐—ˆ๐—Ž๐—‹๐— ๐–ฝ๐—‹๐—‚๐—‡๐—„๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ผ๐—ˆ๐–ฟ๐–ฟ๐–พ๐–พ, ๐—๐—๐–พ ๐—‡๐–พ๐—๐—Œ ๐—Œ๐—๐–บ๐—‹๐—๐–พ๐–ฝ ๐—ˆ๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐–ณ๐–ต ๐—Œ๐–พ๐— ๐—Ž๐—‰ ๐—๐—๐–พ๐—‹๐–พ ๐–ฟ๐—ˆ๐—‹ ๐—๐—๐–พ ๐—๐—‚๐—Œ๐—‚๐—๐—ˆ๐—‹๐—Œ. ๐–จ๐—‡ ๐—๐—๐–พ ๐—‡๐–พ๐—๐—Œ, ๐—‚๐— ๐—๐–บ๐—Œ ๐–ป๐–พ๐—‚๐—‡๐—€ ๐—Œ๐—๐—ˆ๐—๐—‡ ๐—๐—๐–บ๐— ๐–ฟ๐—‚๐—‡๐–บ๐—…๐—…๐—’ ๐—๐—๐–พ ๐–ป๐—ˆ๐–ฝ๐—‚๐–พ๐—Œ ๐—ˆ๐–ฟ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ ๐–ฌ๐—‚๐—๐—‹๐–บ, ๐– ๐—†๐—‚๐— ๐–ฌ๐—‚๐—๐—‹๐–บ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐–ฏ๐—‹๐—‚๐—’๐–บ ๐–ฌ๐—‚๐—๐—‹๐–บ ๐–บ๐—‹๐–พ ๐–ฟ๐—ˆ๐—Ž๐—‡๐–ฝ ๐–ฟ๐—‹๐—ˆ๐—† ๐—๐—๐–พ ๐–บ๐–ป๐—’๐—Œ๐—Œ ๐—ˆ๐–ฟ ๐—๐—๐–พ ๐–ฒ๐—๐—‚๐—†๐—…๐–บ ๐–ฌ๐—ˆ๐—Ž๐—‡๐—๐–บ๐—‚๐—‡๐—Œ. ๐–ณ๐—๐–พ ๐—‹๐–พ๐—‰๐—ˆ๐—‹๐— ๐—๐–บ๐—Œ ๐—Œ๐—ˆ๐—†๐–พ๐—๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐—…๐—‚๐—„๐–พ ๐—๐—๐—‚๐—Œ ๐—๐—๐–บ๐— ๐—ˆ๐—‡ ๐–ณ๐—๐—Ž๐—‹๐—Œ๐–ฝ๐–บ๐—’ ๐–บ๐–ฟ๐—๐–พ๐—‹๐—‡๐—ˆ๐—ˆ๐—‡ ๐–บ๐—Œ ๐—๐—๐–พ ๐–ฌ๐—‚๐—๐—‹๐–บ ๐–ฟ๐–บ๐—†๐—‚๐—…๐—’ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—€๐—ˆ๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—ˆ ๐–ฒ๐—๐—‚๐—†๐—…๐–บ ๐—‚๐—‡ ๐—๐—๐—‹๐–พ๐–พ ๐–ผ๐–บ๐—‹๐—Œ, ๐–บ ๐—…๐–บ๐—‡๐–ฝ๐—Œ๐—…๐—‚๐–ฝ๐–พ ๐—ˆ๐–ผ๐–ผ๐—Ž๐—‹๐–พ๐–ฝ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—๐—๐–พ ๐—๐—๐—‚๐—‹๐–ฝ ๐–ผ๐–บ๐—‹ ๐–ฟ๐–พ๐—…๐—… ๐–ฟ๐—‹๐—ˆ๐—† ๐—๐—๐–พ ๐—๐—‚๐—…๐—…๐—’ ๐—‹๐—ˆ๐–บ๐–ฝ ๐—‚๐—‡๐—๐—ˆ ๐—๐—๐–พ ๐–ฝ๐–พ๐–พ๐—‰, ๐—‹๐—ˆ๐–ผ๐—„๐—’ ๐–บ๐–ป๐—’๐—Œ๐—Œ ๐—๐—‚๐—๐— ๐—๐—๐–พ ๐—๐—๐—‹๐–พ๐–พ ๐—Œ๐—ˆ๐—Ž๐—…๐—Œ ๐—๐—‹๐–บ๐—‰๐—‰๐–พ๐–ฝ ๐—‚๐—‡๐—Œ๐—‚๐–ฝ๐–พ ๐—‚๐—.


   ๐– ๐–ฟ๐—๐–พ๐—‹ ๐—๐–บ๐—๐–ผ๐—๐—‚๐—‡๐—€ ๐–บ๐—…๐—… ๐—๐—๐—‚๐—Œ, ๐–ฒ๐—‚๐–ฝ๐–ฝ๐—๐–บ๐—‹๐—๐—'๐—Œ ๐—๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—Œ๐—๐–บ๐—‹๐—๐–พ๐–ฝ ๐—๐—‹๐–พ๐—†๐–ป๐—…๐—‚๐—‡๐—€ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—๐—‚๐—Œ ๐—…๐—‚๐—‰๐—Œ ๐—‰๐–บ๐—‹๐—๐–พ๐–ฝ ๐–พ๐—‘๐—‰๐—‹๐–พ๐—Œ๐—Œ๐—‚๐—‡๐—€ ๐–บ ๐—†๐–บ๐—ƒ๐—ˆ๐—‹ ๐—Œ๐—๐—ˆ๐–ผ๐—„ ๐—๐–พ ๐—๐–บ๐—๐–พ ๐—€๐—ˆ๐—. ๐– ๐—Œ ๐—๐–พ ๐—๐–บ๐—Œ ๐—๐—Ž๐—‹๐—‡๐—‚๐—‡๐—€ ๐—๐—‚๐—Œ ๐—๐–พ๐–บ๐–ฝ ๐—๐—ˆ๐—๐–บ๐—‹๐–ฝ๐—Œ ๐–ฏ๐–บ๐—…๐–บ๐—„ , ๐–บ ๐—‡๐–บ๐—‰๐—„๐—‚๐—‡ ๐–ป๐–บ๐—…๐—… ๐–ผ๐–บ๐—†๐–พ ๐–ฟ๐—…๐—’๐—‚๐—‡๐—€ ๐–ฟ๐—‹๐—ˆ๐—† ๐—Œ๐—ˆ๐—†๐–พ๐—๐—๐–พ๐—‹๐–พ ๐–บ๐—‡๐–ฝ ๐—๐—‚๐— ๐—๐—‚๐—†. ๐–ฅ๐—ˆ๐—‹ ๐–บ๐—‡๐—’ ๐—Ž๐—‡๐—„๐—‡๐—ˆ๐—๐—‡ ๐—‹๐–พ๐–บ๐—Œ๐—ˆ๐—‡ , ๐—๐–พ ๐–ฟ๐–พ๐—…๐— ๐–บ๐—‡ ๐—Ž๐—‹๐—€๐–พ ๐—๐—ˆ ๐—ˆ๐—‰๐–พ๐—‡ ๐—๐—๐–บ๐— ๐–ฟ๐—ˆ๐—…๐–ฝ๐–พ๐–ฝ ๐—‡๐–บ๐—‰๐—„๐—‚๐—‡. ๐–ฎ๐—‡ ๐—Ž๐—‡๐–ฟ๐—ˆ๐—…๐–ฝ๐—‚๐—‡๐—€ ๐—‚๐— ๐—๐–พ ๐—‹๐–พ๐–บ๐–ฝ:

  

   "๐‘ฐ ๐’•๐’“๐’Š๐’†๐’… ๐’—๐’†๐’“๐’š ๐’Ž๐’–๐’„๐’‰ ๐‘ซ๐’‚๐’“๐’๐’Š๐’๐’ˆ

   ๐’ƒ๐’–๐’• ๐’”๐’•๐’Š๐’๐’ ๐’Š๐’• ๐’“๐’†๐’Ž๐’‚๐’Š๐’๐’†๐’… ๐’‚๐’ ๐‘ผ๐’๐’‡๐’Š๐’๐’Š๐’”๐’‰๐’†๐’… D๐’‚๐’•๐’†. "


Rate this content
Log in

More english story from Subham Mandal

Similar english story from Horror