Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Sruthi.a .

Tragedy

1.0  

Sruthi.a .

Tragedy

Tragedy Theme

Tragedy Theme

1 min
368


Life is a Tragedy when seen in close-

up, but a comedy in long-shot,

To truly laugh, you must be able to

take you pain, and play with it!"


Rate this content
Log in

Similar english poem from Tragedy