Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Anonymous Sparkle

Abstract Inspirational Others

4.3  

Anonymous Sparkle

Abstract Inspirational Others

օʊʀ քʀɨռƈɛֆֆ ɨռ ֆȶօʀʏ ʍɨʀʀօʀ

օʊʀ քʀɨռƈɛֆֆ ɨռ ֆȶօʀʏ ʍɨʀʀօʀ

1 min
215


𝓣𝓱𝓮 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭 𝓱𝓪𝓼 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮𝓭 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝓽𝓮𝓵𝔂 𝓲𝓷 𝓻𝓮𝓬𝓮𝓷𝓽 𝔂𝓮𝓪𝓻𝓼. 

𝓢𝓸𝓶𝓮𝓽𝓲𝓶𝓮𝓼 𝓲𝓽 𝓲𝓼 𝓭𝓲𝓯𝓯𝓲𝓬𝓾𝓵𝓽 𝓽𝓸 𝓽𝓻𝓾𝓼𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓹𝓮𝓸𝓹𝓵𝓮 𝓪𝓻𝓸𝓾𝓷𝓭. 

𝓑𝓮𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓪𝓻𝓮 𝓫𝓪𝓬𝓴 𝓫𝓲𝓽𝓮𝓻𝓼 𝓲𝓷 𝓸𝓾𝓻 𝓪𝓫𝓼𝓮𝓷𝓬𝓮. 

𝓣𝓱𝓮𝔂 𝔀𝓮𝓻𝓮 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓬𝓸𝓷𝓬𝓮𝓻𝓷𝓮𝓭 𝓪𝓫𝓸𝓾𝓽 𝓾𝓼. 

𝓘𝓽 𝓶𝓪𝓭𝓮 𝓾𝓼 𝓶𝓪𝓭. 

𝓐𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝔀𝓮 𝓬𝓪𝓻𝓮𝓭 𝓯𝓸𝓻 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼. 

𝓑𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓲𝓰𝓷𝓸𝓻𝓮𝓭 𝓾𝓼 𝓲𝓷 𝓸𝓾𝓻 𝓭𝓲𝓼𝓽𝓻𝓮𝓼𝓼.


𝓣𝓱𝓮𝓻𝓮'𝓼 𝓷𝓸 𝓬𝓸𝓷𝓷𝓮𝓬𝓽𝓲𝓸𝓷 𝓫𝓮𝓽𝔀𝓮𝓮𝓷 𝓾𝓼,

𝓑𝓾𝓽 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓻𝓮 𝓼𝓸 𝓴𝓲𝓷𝓭 𝓼𝓲𝓼𝓽𝓮𝓻,

𝓣𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱 𝔀𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓷𝓸𝓽 𝓻𝓮𝓵𝓪𝓽𝓮𝓭 𝓫𝔂 𝓫𝓵𝓸𝓸𝓭,

𝓦𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓻𝓮𝓵𝓪𝓽𝓮𝓭 𝓽𝓸𝓰𝓮𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓫𝔂 𝓸𝓾𝓻 𝔀𝓻𝓲𝓽𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓸𝓷 𝓢𝓽𝓸𝓻𝔂 𝓜𝓲𝓻𝓻𝓸𝓻.

𝓘 𝓹𝓻𝓪𝓲𝓼𝓮𝓭 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼 𝓸𝓻 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝓬𝓸𝓷𝓰𝓻𝓪𝓽𝓾𝓵𝓪𝓽𝓮𝓭 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼.

𝓑𝓾𝓽 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼 𝔀𝓪𝓼 𝓳𝓮𝓪𝓵𝓸𝓾𝓼 𝓸𝓿𝓮𝓻 𝓶𝓮 𝓲𝓷 𝓶𝔂 𝓼𝓾𝓬𝓬𝓮𝓼𝓼.

𝓘 𝔀𝓲𝓼𝓱𝓮𝓭 𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼 𝓯𝓸𝓻 𝓫𝓮𝓽𝓽𝓮𝓻 𝓵𝓲𝓯𝓮.

𝓑𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓬𝓾𝓻𝓼𝓮𝓭 𝓶𝓮.

𝓘 𝓯𝓸𝓾𝓷𝓭 𝔂𝓸𝓾 𝓼𝓾𝓹𝓹𝓸𝓻𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓶𝓮 𝓲𝓷 𝓜𝔂 𝓵𝓲𝓽𝓮𝓻𝓪𝓻𝔂 𝓳𝓸𝓾𝓻𝓷𝓮𝔂. 

𝓣𝓱𝓪𝓷𝓴 𝔂𝓸𝓾 𝓯𝓸𝓻 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝓮𝓷𝓬𝓸𝓾𝓻𝓪𝓰𝓮𝓶𝓮𝓷𝓽 . 

𝓨𝓸𝓾 𝓰𝓾𝓲𝓭𝓮𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝔀𝓻𝓲𝓽𝓮𝓻𝓼 𝓵𝓲𝓴𝓮 𝓾𝓼,

𝓐𝓼 𝓹𝓻𝓲𝓷𝓬𝓮𝓼𝓼.

𝓦𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓬𝓻𝓪𝔃𝓲𝓵𝔂 𝓸𝓫𝓼𝓮𝓼𝓼𝓮𝓭 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝔂𝓸𝓾𝓻 𝔀𝓻𝓲𝓽𝓲𝓷𝓰𝓼.

𝓦𝓮 𝓪𝓻𝓮 𝓹𝓻𝓸𝓾𝓭 𝓽𝓸 𝓱𝓪𝓿𝓮 𝔂𝓸𝓾 𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓾𝓹𝓹𝓸𝓻𝓽𝓮𝓻.



 


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract