Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyawati Maurya

Others

5.0  

Satyawati Maurya

Others

वन्स मोर क्या कहने।।

वन्स मोर क्या कहने।।

1 min
202


तारीफ़ चचा की क्या कर दी हमने,

रोज़ मिले तो बिन थके लगे सुनाने।

गीत,ग़ज़ल,मय -लय और तराने,

बस वाहहह वाहहह कर दी थी हमने।

ये भी कहा था वन्स मोर ,क्या कहने,

हम बच कर अब तो उनसे लगे निकलने।

गली- मुहाने पर चचा कविता न लगे सुनाने,

तान निशाने कविताओं के गोले लगे न दागने!

वाह कह न फंसे फिर से, लगें हाथ न हम उनके,

जान फंसे 'आ बैल मुझे मार' लग न जाएं रटने।



Rate this content
Log in