Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dinesh Dubey

Inspirational

4  

Dinesh Dubey

Inspirational

सिर्फ तुम

सिर्फ तुम

1 min
5


भिड़ जाऊंगा इस बेदर्द ज़माने से मैं,

पहाड़ों को भी तोड़ने की ,

रखता हूं हिम्मत मैं ,

गर तुम साथ दो मेरा,।


चाहे हजारों बने दुश्मन मेरा ,

राहों में जितने भी कांटे भरे हो,

उसकी कोई परवाह नहीं है,

गर तुम साथ दो मेरा,।


सभी साथ होंगे मेरे अपने पराए,

कोई न मुझसे दूर जा पायेगा,

हर कोई प्यार जताएगा,

ऐ मेरी रूठी किस्मत सिर्फ,

तुम साथ दो मेरा,।



Rate this content
Log in