Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

डॉ. Pankajwasinee

Classics

3  

डॉ. Pankajwasinee

Classics

शीश माता

शीश माता

1 min
119



जरा देख माता अंधेरे चलें सब !

दुखों की डगर बेसहारे पलें सब !!


कहीं तो रहे छाॅंह शीतल सुखों की !

सही तो कहेंगे न, नजारे खलें सब !!


हमें तो लुभाता बहर यह नहीं माॅं !

दिखें जो भली ,वे बहारें छलें सब !!


पुराने भले दिन -पहर भेंट दो माॅं  !

न दीया बुझे जो सहारे जलें सब !!


कृपा जो मिले दर झुका शीश माता !

बुलंदी भरे क्यों सितारे ढलें सब !?!



Rate this content
Log in