Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niraj Pandey

Others

4  

Niraj Pandey

Others

महफ़िल

महफ़िल

1 min
605


महफ़िल में मिले हैं नाम से बुलाइए 

इस तरह की बातों से न जी जलाइए 


बड़े प्यार से रखा है माँ ने हमारा नाम 

भाई से ही बात करनी है तो घर से ले आइए


ये नए रिश्ते नाते अब मत बनाइये 

इंसान हैं इंसानियत का रिश्ता निभाइए

 

ये भइया भइया की क्या रट लगा रखी है 

अरे कुछ तो खुदा का भी खौफ खाइए


मिले हो हमसे कई दिनों के बाद 

कुछ नए तराने हो तो गाकर सुनाइए


गर है नही यकीन आपको इन लड़कों पर 

महफ़िल में क्या काम आप घर चले जाइए।


Rate this content
Log in