Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

अहसनुल्लाह ख़ान 'बयाँ'

Others

2  

अहसनुल्लाह ख़ान 'बयाँ'

Others

ले के दिल उस शोख़ ने इक दाग़

ले के दिल उस शोख़ ने इक दाग़

1 min
166


ले के दिल उस शोख़ ने इक दाग़ सीने पर दिया

जो लिया उस का इवज़ उस से मुझे बेहतर दिया


दूर तुझ से साग़र-ए-मय पर नज़र मैं ने जो की

कासा अपना चश्म ने ख़ूनाब-ए-दिल से भर दिया


जो सुलूक अब दिल में आवें कर मुझे तक़दीर ने

दस्त ओ बाज़ू बाँध कर तेरे हवाले कर दिया


दिल-बरों के शहर में बेगानगी अँधेर है

आशनाई ढूँढता फिरता हूँ मैं ले कर दिया


बाज़े ही औक़ात राहत हम को दी है चर्ख़ ने

रंज ओ ग़म ही उस सितम-गर ने 'बयाँ' अक्सर दिया


Rate this content
Log in