Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shikha Singh

Others

3  

Shikha Singh

Others

कजरी

कजरी

1 min
242



सिकिया से बोरी - बोरी

काजर कइलो ....

पोछ दिहो मेहरी के रुमलिया

रे कज रे झरी जास...

काहू तू हू ऐ धनि

पोछलूं रुमलिया

तहरा ऊपर सवतिन ले अइबो

रे कज रे झरी जास...

काहू तू हू ऐ धनि

सवतिन ले अइब

सवतिन के झोटा झोटी अइबो

रे कज रे झरी जास...

काहू तू हू ऐ धनि

झोटा झोटी अइबो

कोठा ऊपर कोठरी बनवइबो

रे कज रे झरी जास...

काहू तू हू ऐ धनि

कोठरी बनवइबो

कोठरी के ईट खरकइबो

रे कज रे झरी जास...

काहू तू हू ऐ धनि

ईट खरकइबो

दूवरे ही तबूंवा तनवइबो

रे कज रे झरी जास...

काहू तू हू ए धनि

तबूंवा तनवइबो

तबूंवा के डोरी सरकवइबो

रे कज रे झरी जास...

काहू तू हू ए धनि

डोरी सरकवइबो

तरकूल ऊपर खोता लगवइबो

रे कज रे झरी जास..

काहू तू हू ए धनि

खोता लगवइबो

खोता में लूती धनकवइबो

रे कज रे झरी जास...

काहू तू हू ए धनि

लूती धनकवइबो

दूंनू परन उड जइबो

रे कज रे झरी जास...

रे कज रे झरी जास



Rate this content
Log in