Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyotshna Rani Sahoo

Others

3  

Jyotshna Rani Sahoo

Others

जज़्बात सबका

जज़्बात सबका

1 min
219


क्या होता है दर्द मैं किसको बताऊँ

सहते तो सब मैं क्या ज्यादा दिखाऊँ ।


कोई निगल देते थूक की तरह अनकही बात

मैं बयां कर दास्तां किसके ऊपर सितम ढाऊँ ।


जब बहते हैं हवा उसके साथ बहते जज़्बात

मैं ठहरे हुए तपते आंसू को कैसे बहाऊँ ।


जल रहे है सब पहले से अपने अपने गम से

मैं भला और ज्यादा किसको जलाऊँ ।


कण कण में गूंज रहे है दगाबाजी धोखाधड़ी 

क्या नया और नायाब चीज है जो ढिंढोरा बजाऊँ ।



Rate this content
Log in