Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Monika Jayesh Shah

Romance Inspirational

4  

Monika Jayesh Shah

Romance Inspirational

ज़िंदगी

ज़िंदगी

1 min
355


हर एक की ज़िंदगी में 

कोई ना कोई ऐसा दोस्त होता हैं..

जो मुश्किलों में अपना साथ निभाये !


चाहे उससे आपका कोई रिश्ता हो या ना हो !

वो रिश्ता जीवन में हमारे सबसे अजीज होता हैं !

 दोस्त फरिश्ता बन हमारी ज़िंदगी बन जाता हैं !


और हम रूह वाली शिद्दत‌ से चाहने लगते हैं !

ये सब होना जीवन में खुदा का रिश्ता हैं !

 रिश्ते की अहमियत दिल से करना इबादत हैं !


Rate this content
Log in