Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhirendra Panchal

Others

3  

Dhirendra Panchal

Others

चला साढ़ू भाई

चला साढ़ू भाई

1 min
126


एहर लालू कचालू खियउले हवें।

खाली मोदी जी चाय पे बझउले हवें।

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।


मंतरी बनब ना हम संतरी बनब।

हम तोहरे घरे क धन्वंतरि बनब।

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।


ललटेम जराई लिहा चारा चोराई।

हम बालू बेचब आधा बाँट लेहल जाई।

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।


मिली काटा मलाई तब्बे होखी भलाई।

दिहा मट्टी ऊपर अलकतरा बिछाई।

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।


केहू मांगी रोजगार दिहा लाठी पुरस्कार।

पीछे कट्टा फंसाई चली बेटवा हमार।

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।

चला साढ़ू भाई सढ़ूआईन लेहलस बोलाय ,

चला साढ़ू भाई।


Rate this content
Log in