Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dhirendra Panchal

Others

4  

Dhirendra Panchal

Others

का भइला सरकारी मर्दे

का भइला सरकारी मर्दे

1 min
252


खाला बेतन से तरकारी मर्दे । 

का भइला सरकारी मर्दे ।

पटवारी हो गयल नमाजी ।

दारू पीये पुजारी मर्दे ।

का भइला सरकारी मर्दे ।

खाला बेतन से तरकारी मर्दे । 


पटका डंडा पालक पईबा ।

आंख देखावा आलू खईबा ।

ठेला से अंगूर उठावा ।

नरियर आ सिंदूर उठावा ।

चर चक्का के करा सलामी ,

टेम्पू हवे गड़ारी मर्दे ।

का भइला सरकारी मर्दे ।

खाला बेतन से तरकारी मर्दे । 


मन होखे जब आवा जा ।

बना सफाईकर्मी भाय ।

जुआ खेलावा दुअरे पर ।

मने देवारी पुअरे पर ।

भलही मुंहवा रहे करोड़ी ,

मनवा रहे भिखारी मर्दे ।

का भइला सरकारी मर्दे ।

खाला बेतन से तरकारी मर्दे ।


मस्टरई हव सबसे बढ़िया ।

विद्यालय में बोआ धनिया ।

साफ करावा कान के खूंट ।

मजवावा लइकन से जूठ ।

बेतनभोगी मास्टर हउआ ,

ढेर न बना आभारी मर्दे ।

का भइला सरकारी मर्दे ।

खाला बेतन से तरकारी मर्दे । 


तू हउआ धरती के लाला ।

लेखपाल जी नाम सुनाला ।

परती उसर जी एस लट्ठा ।

ला पईसा कुल कय दा पट्टा ।

मधुसूदन जस लीला तोहरे ,

बंजर करा कियारी मर्दे ।

का भइला सरकारी मर्दे ।

खाला बेतन से तरकारी मर्दे ।


Rate this content
Log in