Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shanti Mishra

Others

3  

Shanti Mishra

Others

अम्बे मां

अम्बे मां

1 min
200


आज आये मेरे द्वार मेरे

अम्बे मां, भवानी मां l

किस तरहा पूजा मैं करूँ

किस तरहा आरती उतारूँ

मैं मूरख हूँ, अज्ञानी हूँ

मुझको बता दे तू मां l ओ मेरी मां l


परमेश्वरी जग कल्याणी

दुख नाशिनी सुख दाईनी

दुर्गति नासिनी, दुर्गे मां l ओ मेरी मां l


सृष्टि आधार जग जननी

पाप नाशिनी मोक्ष दाईनी

महिष बिमर्दिनी शर्बाणि मां l ओ मेरी मां l


शिद्धी साधिके मां निरंज्यनि

शांति बरधनी पद्म लोचनी

जग पालिके अंबिके मां l ओ मेरी मां l


बिपद भंजनी मधुसूदनी

करुणामयी सुहासिनी

हे नारायणी, हे शिवानी मां l ओ मेरी मां l



Rate this content
Log in