Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kiran singh

Children Stories

4  

kiran singh

Children Stories

आम

आम

1 min
237


खट्टा – मीठा ताजा आम।

सबका जी ललचाता आम।

हिम सागर बादामी बीजू

केसर, चौसा लंगड़ा आम।


नाम गिनाऊँ कौन – कौन सा,

करूँ बड़ाई कितना आम।

बनी चटपटी चटनी उसकी।

जब रहता है कच्चा आम।


बन अचार तैयार हुआ तो,

मुंह में पानी लाता आम।

फेंट दूध में सेक बना जब,

सबके मन को भाता आम।


भरा हुआ है खास गुणों से,

फिर भी खुद को कहता आम।

इसीलिए शायद बन बैठा,

सभी फलों का राजा आम।


Rate this content
Log in