Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Raghavi Vijayaraghavan

Abstract Inspirational

3  

Raghavi Vijayaraghavan

Abstract Inspirational

Hope

Hope

1 min
197


Inky night. Steep ascent.

Down struck a lightning. Voila!

The summit is in sight


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract