A Language
A Language
After Odia, Hindi, and English,
there is a language that someone's silent eyes convey,
Which I can read,
I can write,
And can even listen.
After Odia, Hindi, and English,
there is a language that someone's silent eyes convey,
Which I can read,
I can write,
And can even listen.