Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Suva Chakraborty [ অগ্নিদ ]

Abstract Tragedy Classics

4  

Suva Chakraborty [ অগ্নিদ ]

Abstract Tragedy Classics

দুশ্চিন্তার কবলে

দুশ্চিন্তার কবলে

1 min
316


আগামীকালের স্বপ্ন যখন বর্তমানের গল্প হয়,

কঠিনতর অসুখের হয় রাত্রিযাপন।

রাতের ক্ষণে চিঁড় ধরে

আর চিন্তাসমুদ্রে ঢেউ ওঠে সারাক্ষণ।


বাস্তবতার চাদর ওড়ে, আর কল্পনাগুলো যায় মরে;

দুশ্চিন্তায় মুখ লুকাই তাই ব্যাস্ত এই শহরে।



Rate this content
Log in

Similar bengali poem from Abstract