Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamatamanjari Das

Others

3  

Mamatamanjari Das

Others

ଚୁକ୍ତି କରିବା ଅନ୍ଧାର ସାଥେ

ଚୁକ୍ତି କରିବା ଅନ୍ଧାର ସାଥେ

1 min
6.1K


          ଚୁକ୍ତି କରିବା ଅନ୍ଧାର ସାଥେ         

                      ମମତା ମଞ୍ଜରୀ ଦାସ 

ପାହିଯିବ ରାତି ଆସଗୋ ସଜନୀ

ଚୁକ୍ତି କରିବା ଅନ୍ଧାର ସାଥେ

ବୁଡି ଯାଉଥିବ ପାହାନ୍ତି ଜହ୍ନଟା

ଦୂର ଦିଗବଳୟ କାନ୍ଥେ ।

ଖୋଲିଦେବ ତୁମ କୃଷ୍ଣ କବରୀରୁ

ରଜନୀ ଗନ୍ଧାର ହାର

ମୋ ବାହୁ ପଲଙ୍କେ ଲୋଟିଯିବ ସଖୀ

ଆଲୁଅକୁ କରି ଦୂର ।

ରଜନୀ ଗନ୍ଧାର ଉତ୍ତାଳ ପବନେ 

ତୁମ ନିଶ୍ୱାସ ମହକୁ ଥିବ

ତୁମ ଆଖିର ସେ ନିଦୁଆ ଚାହାଣୀ

ମୋ ଦେହକୁ ଖୋଜୁଥିବ ।

ତୁମ ଲାଜର ଗହଣା ଫିଙ୍ଗିଦେବ ସଖୀ

ମୋତେ ନିବିଡ ଆଶ୍ଳେଷେ ଧରି

ଏକରାତି ସ୍ମୃୃତି ଜନ୍ମ ଜନ୍ମ ପାଇଁ

ଆମେ ରଖିବା ଏକାଠି କରି ।

ତୁମ ଅଧର ର ମଧୁର ଉଷ୍ମତା

ମୋ' ଅଧରକୁ ଯାଉଥିବ ଛୁଇଁ ଛୁଇଁ

ଝରକା ଫାଙ୍କରୁ ପୂନେଇ ଚାନ୍ଦଟା

ଦେଖୁଥିବ ସେ କଣେଇ ।

ଅନ୍ଧାର ର ସ୍ମୃତି ସରଳ ସପନ

ଆମ ମଉଳି ଯିବନି କେବେ

ସେଇ କମ୍ପନର ଅଜଣା ଉଷ୍ମତା

ମୋ' ହୃଦୟରେ ଥିବ

ତୁମେ ଆସିବ ସଖୀ ଗୋ ଯେବେ ।

ମନତ ଦେଇଛି ହୃଦୟ ଦେଇଛି

ବାକି ଖାଲି ଅଭିସାର

ଚୁକ୍ତି କରିବା ଅନ୍ଧାର ସାଥିରେ 

ଯୁଗ ଯୁଗ ପାଇଁ ପ୍ରଣୟେ ହୋଇ ବିଭୋର ।


Rate this content
Log in