Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shiba Charan Mahapatra

Others

3  

Shiba Charan Mahapatra

Others

କବି ର ଲେଖନୀ

କବି ର ଲେଖନୀ

1 min
156



ବୀଣାପାଣି କୃପା ଆଶିଷେ ଚାଲୁ ଲେଖନୀ ମୁନ

ମଧୂର ମୂର୍ଚ୍ଛନା ସଙ୍ଗୀତ ବୋଲୁ ବିରହି ସ୍ୱନ ।


ସମାଧିସ୍ଥ ଦିବ୍ୟ ଚେତନା ନେଇ ଗର୍ଭ ଗହ୍ବରେ

ପ୍ରସ୍ଫୁଟିତ କର ବାରତା ବିଶ୍ୱ ଜନହିତରେ ।


ମାନସ କଷଟି ପଥରେ ଘଷି ସୁପ୍ତ ଭାବନା

ପରିବ୍ୟାପ୍ତ କର ଜଗତେ ଦେଇ ମଧୂ ବାସନା ।


ଝଙ୍କୃତ ଜୀବନ ଦର୍ଶନ ହସୁ ଶବଦ ବାଣେ

କବଳିତ ମାୟା ଜଞ୍ଜାଳ ଖେଳୁ ପଂକ୍ତି ତୋରଣେ ।


ପ୍ରଜାପତି ପ୍ରେମ କାହାଣୀ ଲେଖୁ ଶ୍ୱେତ ପତରେ

ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ମିଛ ସମ୍ପର୍କ ଭାଙ୍ଗୁ ସୂର୍ଯ୍ୟ ମନ୍ଦିରେ ।


ବେଳାଭୂମି ବାଲି ତୋଳୁଛି କେତେ ବାଇଆ ବସା

ସାରୁ ପତରରେ ଆୟୁଷ ଆଙ୍କେ ଆଶା ଭରଷା ।


ବଉଳ ପାଟର ଯୌବନ ଝରେ ମୃଦୁ ମଳୟେ

ଗାଆଁ ଦାଣ୍ଡ ସଞ୍ଜ ଗୋ-ଧୂଳି ଡାକେ ମାଟି ନିଳୟେ ।


ମିତ୍ରୋଦୟ ସୃଜେ ଲେଖନୀ ଟାଣି ରେଶମୀ ଡୋରୀ

ଶଶାଙ୍କ ପିରତି ପିୟୁଷ ପିଏ ରାତ୍ରେ ଚକୋରୀ ।


କଲ୍ଲୋଳ ନାଦିନୀ ନିର୍ଝର ପିନ୍ଧେ ପାଦେ ପଇରି

ଶୁଷ୍କ ଗୁଳ୍ମ ଲତା ପଲ୍ଲବୀ ବୋଲେ ଶାନ୍ତି ଶାୟରୀ ।


ନବାନ୍ଧେ ବନ୍ଧନ ଶିକୁଳି ମୁକ୍ତ ଲେଖନୀ ସ୍ୱର

ଚାପ ରାଜଶକ୍ତି ରୋଦନ ଅବା ପ୍ରିତି କାହାର ।


ସମାଜ ତର୍ପଣ ଦର୍ପଣେ ଆଙ୍କେ ଅତି ଯତନେ

ଐତିହ୍ୟ ସଂସ୍କୃତି କିରତି ଗାଏ ମେଘ ବାହନେ ।


ମହାସିଦ୍ଧି ରଚେ ଶବଦେ ଟାଣି ଧନୁ ଟଙ୍କାର

ସାହିତ୍ୟ ଦର୍ଶନ ବିଞ୍ଚିଣ ବୋଲେ ଲେଖନୀ ବୀର ।


ଐଶ୍ବର୍ଯ୍ଯ ମଣ୍ଡିତ କଲମ ମୁନ ସତ୍ୟ ଉଚାରେ

ପର୍ଯ୍ୟାସିତ କବି ବିଶେଷ ପଥେ ମଙ୍ଗ ସମ୍ଭାଳେ ।



Rate this content
Log in