Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamatamanjari Das

Others

3  

Mamatamanjari Das

Others

ଆସିଛି ବରଷା ଦିନ

ଆସିଛି ବରଷା ଦିନ

1 min
13.4K


ବରଷା ଆସିଛି ଅବଗୁଣ୍ଠନରେ            

ନେଇ ମାଟିର ମହ ମହ ବାସ୍ନା            

ନବ ପଲ୍ଲବିତ ସବୁଜ ପତରେ            

ବର୍ଷା ବିନ୍ଦୁ ସବୁ ଦେଖା ଯାଉଛନ୍ତି          

ସତେ ଅବା ଶାମୁକା ଗର୍ଭରୁ ମୁକ୍ତା ।

ଭସା ବାଦଲର କଲ୍ଲୋଳିତ ପୃୃଷ୍ଠେ        

ବିଜୁଳିର ହସଧାର                          

ଚମକାଇ ଦିଏ ଏ ମହୀ ମଣ୍ଡଳ            

ସତେ ଅବା ଆସୁଛି                          

ରୋଷଣୀର ପଟୁଆର ।

ଚାଷୀଭାଇ ମନ ହେଉଛି ଉତ୍ଫୁଲ          

ମତୁଆଲା ହୁଏ ମାଟି                        

ଦୂର ଆକାଶରୁ ପବନର ତାଳେ          

କଳା ମେଘ ଆସେ ଘୋଟି ।

ସଦ୍ୟ ବିବାହିତ ବଧୂର ଗଭାରେ          

ପ୍ରୀତିର କଦମ୍ବ ଫୁଟେ                      

ସବୁଜ ଗାଲିଚା ଧରଣୀ ଉପରେ          

ଲାଲ୍ ଟୁକୁ ଟୁକୁ ସାଧବ ବୋହୁଟି          

ମଖମଲ୍ଲୀ ପାଟେ ଲୋଟେ ।

ତଟିନୀରେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଅଳସୀ ଜଳରେ        

ଖେଳଇ ଛୋଟିଆ ମୀନ                    

ଆଦ୍ୟ ଆଷାଢର ଜଳବିନ୍ଦୁ ନେଇ        

ଆସିଛି ବରଷା ଦିନ ।

****ମମତା ମଞ୍ଜରୀ ଦାସ ,କଟକ****                         


Rate this content
Log in