Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mohanjeet Kukreja

4.1  

Mohanjeet Kukreja

कम्पास !

कम्पास !

1 min
1.4K


हाथों में कभी हमारे भी पेंसिल-कंपास था

पढ़ते थे भूले से, रिजल्ट फर्स्ट क्लास था !


चेहरों पर स्माइल रहती थी हम सबके सदा

कोई भी टीचर करता कितना ही हरास था !


हर एक सुन्दर लड़की ड्रीम-गर्ल दिखती थी,

दुनिया हसीं और सब कुछ ही झक्कास था !


इंटरनेशनल ट्रेवल हमें सूझा तक नहीं कभी

देसी सोच का अंत अपना रोहतांग पास था !


कॉलेज से निकल सोचते थे झंडे गाड़ देंगे

पता न था हरा दूसरी साइड पर ग्रास था !


इक-तरफ़ा लव अफेयर्स देवदास बना गए

जब भी ख़ुद को देखा... हाथों में ग्लास था !




Rate this content
Log in