Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Smita Rani Barik

Others Children

4  

Smita Rani Barik

Others Children

ସ୍ମୂତି ଚିହ୍ନ

ସ୍ମୂତି ଚିହ୍ନ

1 min
218



ତୁମେ ସ୍ମୃତି ମୋର ଅତି ଆପଣାର

ସତେ ସ୍ବର୍ଗ ପାରିଜାତ

ସୌରଭେ ଭରିଛ ଏ ଜୀବନ ମୋର

କରି ଏତେ ବିକସିତ ।


ଭୂଲିଛି ମୁଁ ପରା କ୍ଲାନ୍ତି ଅବସାଦ

ତୁମ ଚାରୁ କାନ୍ତି ପାଇ

ଆପଣା ମହକେ ଲାଭ ନାହିଁ ବନ୍ଧୁ

ଦୁନିଆକୁ ଦିଅ ଧୋଇ ।


ଆହେ ସ୍ମୃତି ମୋର ଅନୁଭବେ ଆସି

ଦେଖାଇ ଦେଲ ସଂସାର

କିଏ ମୁଖାଧରୀ କିଏ ସହଚରୀ

କରୁ ଥିବ ଉପକାର ।


ସ୍ମୃତି ତୁମେ ପରା ଅପାସୋରା ଗପ

ପ୍ରେମ ସରାଗର ରାତି

ମୃଦୃମୃଦୁ ଭାବ ହୃଦୟେ ଜଗାଇ

ଜଳି ଦିଅ ପ୍ରୀତି ଜ୍ୟୋତି ।


ଆଗୋ ସ୍ମୃତି ତୁମେ ଅତିଥି ପରିକା

ମାନସରେ ଆସ ଚାଲି

ତୁମେ ପରା ମୋର ସାତ ଫରୁଆର

କାହାଣୀ ପସରା ଝୋଲି ।


ଅଙ୍କାବଙ୍କା ପଥେ ଛାଇ ପରି ଆସି

ମଙ୍ଗ ଧରି କର ସିଧା

ଦୋଛକି କଠିନ ସମସ୍ୟା ଆସିଲେ

ପୋଛି ଦିଅ ଯେତେ ବାଧା ।


ଅଳସୀ ସଂଧ୍ୟାରେ ବଧୂଲି ଆଖିରେ

ଆସି ଥିଲ ସ୍ବପ୍ନ ନେଇ

ଫଗୁଣ ଫଗୁକୁ ଦେହ ମନେ ବୋଳି

ଅଦୃଶେ ଗଲ ଉଭାଇ ।


ତୁମେ ଶୈଶବର ଧୂଳି ଖେଳ ସାଥୀ

ଯୌବନ ପାହାଚ ପରି

ଯେତେ ଆହୋରଣ କରେ ଏଇ ପ୍ରାଣ

ଝରି ପଡେ ଫୁଲଝରି ।


ଏକାକୀ କଷ୍ଟର ଲାଘବ ପାଇଁକି

ତୁମ ଅବଦାନ କେତେ

ମୁଁ ଏକା ବୁଝେ ଗୋ ତୁମ ଉପସ୍ଥିତି

ଲୋକେ କହୁଥାନ୍ତୁ ଯେତେ ।


ତୁମେ ମୋର ସାଥୀ ବାସର ରାତିର 

ସାତ ଦୀପ ସ୍ନେହ ଦୀପ୍ତି

ମୋ ଶେଷ ନିଃଶ୍ୱାସ ଥିବ ଯାଏ ବନ୍ଧୁ

ରହି ଥିବ ଆମ୍ଭ ପ୍ରୀତି ।



Rate this content
Log in