Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SUKANTA KHANDA

Others Children

3  

SUKANTA KHANDA

Others Children

ଶହୀଦ

ଶହୀଦ

1 min
851



ତୁମେ ପ୍ରଣାମର ଯୋଗ୍ଯ

ତୁମେ ଧନ୍ଯବାଦର ଯୋଗ୍ଯ।


ତୁମେ ମରି କି ବଞ୍ଚିଛ 

ଅମର ଆତ୍ମା ବୋଲିତ 

ମନେ ପକାଉଛୁ ଆଜି।


ସବୁଦିନ ନ ହେଲେ ବି 

ବର୍ଷରେ ଏଇ ଦୁଇ ଦିନ।


ଗୋଟିଏ ସ୍ଵାଧୀନତା ଦିବସ ଆଉ

ଆରକ ସାଧାରଣତନ୍ତ୍ର ଦିବସ।


ମନେ ପକାଉ ଆଉ

ସ୍ଳୋଗାନ ବି ତୁମରି ନାମରେ

କେତେ କେତେ ସାଂସ୍କୃତିକ କାର୍ଯ୍ଯକ୍ରମ

ଆଉ କେତେ ବି ଭୋଜିଭାତ।


ତୁମେ ତ ଅମର 

ଦେଖିନିଅ ଭାରତର ମାନଚିତ୍ର

ତୁମ ପରି ଯୋଗ୍ଯ ଯେତେ ଏଠି

କେମିତି ଲୁଟିବାରେ ମଗ୍ନ

ଏଠି ସ୍ବାର୍ଥ ଚାଲେ ପ୍ରତି ହୃଦୟରେ

ସୁନ୍ଦର ଚେହେରା ତଳେ

ପାଣି,ପବନ ଓ ଆଲୋକ।


ଯଦିଓ ଅଳ୍ପ କେଇ ଜଣ ଆପଣଙ୍କ ପରି

ଯେଉଁମାନେ ସ୍ମରଣ କରି

ରକ୍ତ ନିଗାଡ଼ନ୍ତି

ଭବିଷ୍ଯତ କାମନାରେ ମଗ୍ନ

ଶୟନେ ସ୍ବପ୍ନରେ ବଞ୍ଚି ଥାଉଥାଉ ବରିବାକୁ

ମରିମରି ମଧ୍ଯ ବଞ୍ଚି ରହିବାକୁ।


ହେ ମହାନ ଆତ୍ମା ! 

ଆପଣଙ୍କୁ କୋଟିଏ ପ୍ରଣାମ

ମନ ଓ ହୃଦୟରୁ ଏଇ ନିଅ

ଶ୍ରଦ୍ଧା ଓ ସୁମନ।


ଆପଣ କିନ୍ତୁ ଦେଖୁଥାନ୍ତୁ  

ଯେତେ ସବୁ

ଅପକର୍ମ,ଲୁଣ୍ଠନ ଓ ଶୋଷଣ।


Rate this content
Log in