Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others Tragedy

3  

Hrushikesh Satpathy

Others Tragedy

ସାର୍ଥକ ସ୍ମୃତି

ସାର୍ଥକ ସ୍ମୃତି

1 min
2.0K


କାହା ପାଇଁ ସୁଖ ବାଣ୍ଟି ପାରୁନାହିଁ
ମୁଁ ନିଜେ ସୁଖରେ
ଅଛି କି କୁହ ।

ଦୁଃଖ ଏତେ ବେଶୀ, ରଖିବି କେଉଁଠି
ସେଇଥି ପାଇଁ ତ
ଗଡାଏ ଲୁହ !

ଲୁହ ଧାର ସତେ ହେଉନି ପରତେ
ଏତେ ନିରିମାଖୀ
ଏତେ କଅଁଳ ।

ଲୁଚିଯିବା ପାଇଁ ହଜିଯିବା ପାଇଁ
ଖୋଜୁଥାଏ ଖାଲି
ଆଖି ପରଲ ।

ତୁମେ ତ ଦେଖୁଛି ସାରା ଦୁନିଆଁକୁ
ସୁଖ ବାଣ୍ଟି ବାଣ୍ଟି
ଖୁସିରେ ରୁହ ।

କେମିତି ଜାଣିବି ତୁମରି ଭିତରେ
ଭରି ରହିଅଛି
ଅକୁହା କୋହ !

ସତରେ ହେ ବନ୍ଧୁ, ମଣିଷ ଜୀବନ
ସୁଖର ଦୁଃଖର
ଭଉଁରୀ ଖେଳ ।

ସୁଖ ସବୁ ଖାଲି ଆନକୁ ଦିଶଇ
ଦୁଃଖ ଭରି ଦିଏ
ଦୁଃଖୀର କୋଳ ।

ଦୁର୍ଲଭ ନୁହେଁ କି ସୁଲଭ ବି ନୁହେଁ
ମଣିଷ ଜୀବନ,
ଜୀବନ ଟିଏ ।

ମହା ସାଗରରେ ଭାସି ଯାଉଥିବା
ନାଉରି ମନର
ନଉକା ସିଏ ।

ଝଡ ବି ରହିଛି, ଉର୍ମି ଖେଳୁଅଛ
ଚାଲିଛି ନଉକା
ଢେଉ ଢେଉକା ।

ଯେମିତି ବାହିବି ସେମିତି ଚାଲିବ
ଜୀଇଁବି ନିଜର
ଜୀବନ ଏକା ।

ଦୁଃଖ ବି ଆସିବ ସୁଖ ବି ଆସିବ
ସପନ ଦେଖିବି
ସୁଖକୁ ନେଇ ।

ସପନେ ବଞ୍ଚିବି ସପନ ବାଣ୍ଟିବି
ସଂସାର ରଚିବି
ସପନ ନେଇ ।

ନିଜ ନିଜ ପାଇଁ ସୁଖର ସଂସାର
ସମସ୍ତେ ଖୋଜନ୍ତି
ଦୁନିଆଁ ରୀତି ।

ଅନ୍ୟର ସପନ ସଜେଇ ପାରିଲେ
ହେବ ମୋ'ଜନମ
ସାର୍ଥକ ସ୍ମୃତି ।


Rate this content
Log in