Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Tragedy

1  

Sahadev Behera

Tragedy

ЁЯМ╣рмкрнВрм░рнНрмгрнНрмгрмЫрнЗрмжЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмкрнВрм░рнНрмгрнНрмгрмЫрнЗрмжЁЯМ╣

1 min
266


рмпрм╛рм╣рм╛ рмдрнБ рмХрм╣рм┐рмЫрнБ  рмдрм╛рм╣рм╛ рморнБрмБ рмХрм░рм┐рмЫрм┐

     рморнЗрм╛ рмХрмерм╛рмХрнБ рмормирнЗ рмзрм░

рмдрнЛ рммрм┐рмирм╛ рм╕рморнНрмнрм╛рм│рм┐  рмкрм╛рм░рнБрмирм┐ рморнБрмБ рммрмЮрнНрмЪрм┐

      рмжрнБрмирм┐рмЖ рм▓рм╛рмЧрнЗ рмЬрм╣рм░


рмжрнБрмГрмЦ рмкрм┐рмЗ рм╕рнБрмЦ   рмжрнЗрмЗрмерм┐рм▓рм┐ рмдрнЛрмдрнЗ

      рморнЛ рм╣рнГрмжрнЗ рмерм┐рм▓рнБ рм╕рм╛рмЗрмдрм┐

рм░рм╛рмгрнА рмХрм░рм┐рммрм╛рмХрнБ   рмХрмерм╛ рмжрнЗрмЗрмерм┐рм▓рм┐

       рмжрнЗрмЦрм╛ рмдрнЛ рм╣рнБрмП  рмирм┐рмЗрмдрм┐


рморнЛ рмЬрнАрммрми рмарм╛рм░рнБ   рмЕрмзрм┐рмХ рм╕рнБрмирнНрмжрм░рнА

      рмкрм╛рмЙрмерм┐рм▓рм┐  рмдрнЛрмдрнЗ рмнрм▓

рмХрнЗрмЙрмБ рмЕрмнрм┐рморм╛рмирнЗ   рмжрнЗрм▓рнБ рмЖрмбрмХрм░рм┐

      рморнЛрмдрнЗ рмХрм░рм┐ рмХрм▓рммрм▓


рмжрм┐рмирнЗ рми рмжрнЗрмЦрм┐рм▓рнЗ  рмХрмерм╛ рми рмЧрмкрм┐рм▓рнЗ

       рмирм┐рмж рм╣рнБрмПрмирм┐  рм░рм╛рмдрм┐рм░рнЗ

рмПрммрнЗ рмЭрнБрмгрнНрмЪрм┐ рмЭрнБрмгрнНрмЯрм┐   рммрм╛рмЯ рморнБрмБ  рмЪрм╛рм▓рнБрмЫрм┐ 

      рмЕрмЬрмгрм╛ рмХрнЗрмЙрмБ рмкрмерм░рнЗ


рмпрнЗрмЙрмБ рм╣рнГрмжрнЯрм░рнЗ   рмЬрм╛рмЧрм╛рм╛ рмжрнЗрмЗрмерм┐рм▓рм┐

      рм╕рнЗ рм╣рнГрмжрнЯ рмнрм╛рмЩрнНрмЧрм┐ рмжрнЗрм▓рнБ 

рммрм╛рмЯ рмЖрмб рмХрм░рм┐  рморнБрмБрм╣ рморнЛрмбрм┐ рмжрнЗрмЗ

     рмХрм╛ рм╕рм╛рмерм┐рм░рнЗ рмЪрм╛рм▓рм┐ рмЧрм▓рнБ


рмЬрнАрммрмирнЗ рмЯрм╛рмгрм┐рм▓рнБ   рмкрнВрм░рнНрмгрнНрмгрмЫрнЗрмж рмЯрм┐рмП  

      рмкрм╛рм░рнБрмирм┐  рм▓рм┐рмнрм╛рмЗ рмдрм╛рмХрнБ

рмдрнБрм╣рм┐ рмЧрм▓рм╛ рмкрм░рнЗ   рмЬрнАрммрмирнЗ рмжрнНрммрм┐рмдрнАрнЯ

      рмнрм▓ рмкрм╛рмЙрмирм┐  рмХрм╛рм╣рм╛рмХрнБ


Rate this content
Log in