Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bijoy Jena

Others Children

4  

Bijoy Jena

Others Children

ପରୀ ପାଇଁ କଥାଟିଏ

ପରୀ ପାଇଁ କଥାଟିଏ

1 min
456



ମନ ତାର ଛନଛନ କଅଁଳ ବୟସ

ଦୃଷ୍ଟିଛିଟା ଭ୍ରୁଲତାରେ ଭାଙ୍ଗଇ ଅଳସ

ଘନତାର କେଶରାଶି ମନ୍ଦମନ୍ଦ ଗତି

ସିଏଆମ ପରୀଟିଏ ଅସ୍ଥିର ତା ମତି ।


କଢିଟିଏ ଜାଣେନାହିଁ ଛନ୍ଦ ଓ କପଟ

କିଛିବର୍ଷ ଅନ୍ତରରେ କନ୍ଯାଏ ପ୍ରକଟ

ଶୀତଯାଏ ଗ୍ରୀଷ୍ମଆସେ ତାର ପଛେପଛେ

ଧିରେଧିରେ ଯଉବନ ଗୋଡାଏ ତାପଛେ ।


ପରୀଟିଏ ବଡହୁଏ ଅବା ଭାରାକ୍ରାନ୍ତ

ନୀଡଟିଏ ରଚିବାକୁ ହୁଏ ଉନ୍ମିଳିତ

ପରୀଟିଏ କନ୍ଯାଟିଏ ଭଗିନୀ ବା କାର

ମାଆପରେ ପୂର୍ଣ୍ଣଚ୍ଛେଦ ବିବିଧ ରୁପର ।


ପରିଟିଏ ସ୍ନେହଚାହେଁ ପୁଣି ନିରାପତ୍ତା

ବଢିବାକୁ ସ୍ବାଧୀନତା ନକର ଅନ୍ଯଥା

ଥମୁନାହିଁ ଭ୍ରୁଣହତ୍ଯା ଯୌନକେଳେଙ୍କାର

ବଧୂହତ୍ଯା ଭ୍ରଷ୍ଟାଚାର ଅଜବ ଖବର ।


କିଥିଲା ସମାଜ ଆମ କି ହୋଇଲା ଆଜ

ପରୀପାଇଁ କଥାଟିଏ ହୁଏନାହିଁ ସଜ

ନୈତିକତା ନୀତିକଥା ଆଣିବା ଫେରାଇ

କ୍ରାନ୍ତିଦର୍ଶୀ ଯୁବପୀଢି ଦେବାରେ ଗଡାଇ ।


ପ୍ରତିଗ୍ରାମେ ପ୍ରତିନଗ୍ରେ ସୁରକ୍ଷା ବଳୟ

ଗଢିବାକୁ ପ୍ରାଣଦେବା କରିମନ ଥୟ

ଆମକାମ ଆମେନେବା ଏହି ପ୍ରତିକାର

ଆଇନ ତା ବାଟେଯିବ ପୁଣି ସରକାର ।


ପରୀପାଇଁ ଟିକେଶ୍ରମ ସଚେତନ ହେବା

ଆମହାତେ ସମାଜକୁ ଆମେ ପରଖିବା

ତାପରେ ହୋଇବ ଲେଖା ପରୀପାଇଁ କଥା

ପରୀରଥ ଗଡୁଥାଉ ଯୁଗଯୁଗ ଯଥା ।


Rate this content
Log in