Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Padmalaya Mishra

Others

3  

Padmalaya Mishra

Others

ନିଖୋଜ ଶୈଶବ

ନିଖୋଜ ଶୈଶବ

1 min
444



ଫେରି ଚାହେଁ ଯେବେ ଅତୀତ ପୃଷ୍ଠାକୁ

ଆଖିରେ ଭରଇ ନୀର

ନିଖୋଜ ହୋଇଲୁ ଶୈଶବ କେଉଁଠି

କରିଦେଲୁ କିମ୍ପା ପର ।


ଯେତେବେଳେ ଥିଲି ଅଝଟିଆ ଶିଶୁ

ସଭିଙ୍କର ଥିଲି ଗେହ୍ଲା

ସମୟ ବିତିଲା ଶୈଶବ ବି ଗଲା

ପେଶେ ସଂସାର ଝାମେଲା ।


ନନା ପିଠି ଥିଲେ ବୋଉ ପେଟ ଥିଲା

ଭାଈ ଭଉଣୀ ସ୍ପନ୍ଦନ

ଏବେ ନିଜେ ବୋଉ ପରିବାର ନୂଆ

ମନ ଖୋଜେ ପିଲାଦିନ ।


ତେଲ ଲୁଣ ଚିନ୍ତା ଘାରେ ଏବେ ଖାଲି

ନିଜେ ପାଉନି ନିଜକୁ

ଏକାନ୍ତରେ ଯେବେ ହଜି ଯାଇଥାଏ

ଖୋଜୁଥାଏ ଶୈଶବକୁ ।


ଏ ଜନ୍ମରେ ମୋ ପାଇଁ ସେ ପରଦେଶୀ

ଜାଣିଅଛି ଫେରିବନି

ତଥାପି ବିକଳ ହୃଦ ଛଟପଟ

ସ୍ମୃତି ଦେଉଅଛି ହାଣି ।


ଅଭୁଲା ସେ ଦିନ ଅଭୁଲା କାହାଣୀ

ଜୀବନ ବହିର ପୃଷ୍ଠା

ଉଙ୍କି ମାରେ ଯେବେ ନଟଖଟ ହେଇ

ଭୁଲେ ସାଂସାରିକ ନିଷ୍ଠା ।


ଆସକ୍ତ ମନର ପ୍ରତିଫଳନ ଏ

ଶୈଶବ ସ୍ମୃତିରେ ବୁଡି

ଖୋଜୁଥାଏ ନିତି ନିଖୋଜ ଶୈଶବ

ଶୈଶବ ମୋହରେ ପଡି ।।


Rate this content
Log in