Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Snigdha Panda

Abstract Classics

4  

Snigdha Panda

Abstract Classics

ମୁଁ

ମୁଁ

2 mins
227


ମୁଁ କବାଟ ବନ୍ଦକରେ 

ତାଲା ଦିଏ

ଓ ଚାବିକୁ ତମ ହାତକୁ 

ବଢେଇ ଦିଏ

ତମେ କୁହ ଭଲ ।


ଏବେ ଘର ଭିତରେ 

ତମର ମହାନତା ନେଇ

ମୁଁ ଲେଖେ

ଗୀତ ଗାଏ 

ପ୍ରସାଦ ରାନ୍ଧେ 

ଆଉ ନିଜକୁ ବାଢି ଦିଏ 

ନୈବେଦ୍ୟ କରି 

ତମେ କୁହ ଭଲ । 


ମୁଁ ଆୟୁଷ ଢାଳେ 

ସଂସାର ପାଳେ 

ପାଚେରି ଡେଇଁ

କେବେ କେମିତି ଆସୁଥିବା 

ଶବ୍ଦର କ୍ଷୀଣ ବାସ୍ନା 

ଛୁଇଁବା ଆଗରୁ

ମୁଁ ଉପଭୋଗ କରୁଥାଏ

ନିର୍ବାଣକୁ ସବୁଠାରେ 

ତମେ କୁହ ଭଲ ।


ଶାଢୀ ତଳେ 

ଲୁଚେଇ ରଖେ ଦାଗ 

ଆଖି ତଳେ ସ୍ଵପ୍ନ 

ହସ ତଳେ ଭୋକ 

ପାଦତଳେ ରକ୍ତ

ପାପୁଲି ତଳେ କ୍ଷତ 

ତମେ କୁହ ଭଲ ।


ଦିନେ ମୁଁ ଝର୍କା ଖୋଲେ 

ବାହାରେ ଦେଖେ 

ଚେନାଏ ଆକାଶ 

କେରାଏ ଆଲୁଅ 

ଇଚ୍ଛା କରେ 

ଛୁଇଁବି ବୋଲି 

ତମେ କୁହ 

ଝର୍କା ଖୋଲିବା ଖରାପ 

ଆକାଶ ଦେଖିବା ଖରାପ 

ଆଲୁଅକୁ 

ଛୁଇଁବା ଖରାପ । 


ବୁଝିଯାଏ 

ମୁଁ ମୋର ମୁଁ ନୁହେଁ 

ବରଂ 

ଘର ଓ ଆକାଶ 

ଅନ୍ଧାର ଓ ପ୍ରକାଶ 

ମତେ ବନେଇ ଦେଉଥାଏ 

କେବେ ଭଲ 

କେବେ ଖରାପ ।


Rate this content
Log in