Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyotiranjan Sahu

Others

5.0  

Jyotiranjan Sahu

Others

ମୃଦଙ୍ଗ ମୁରଲୀ

ମୃଦଙ୍ଗ ମୁରଲୀ

1 min
422


॥ ମୃଦଙ୍ଗ ମୁରଲୀ ॥


ଗୌରାଙ୍ଗ ହାତରେ ମୃଦଙ୍ଗ ବାଜୁଛି

କାହ୍ନୁ ହାତେ ବାଜେ ମୁରଲୀ

ଜଣେ ବାଜୁଛି ଢାଉଁ ଢାଉଁ

ଜଣେ ସତେ କୋଇଲି ॥


ଖାଉଛି ପ୍ରହାର କାନ୍ଦୁଛି ମୃଦଙ୍ଗ

ମୁରଲୀ ଗାଉଛି ଆନନ୍ଦେ

ଦେଖି ମୁରଲୀ ର ଖିଲି ହସ

କହେ ମୃଦଙ୍ଗ କ୍ରୋଧେ ॥


ଧନ୍ୟ ରେ ମୁରଲୀ ଧନ୍ୟ ତୋର ହସ

କାହ୍ନୁ ଦୟା ରେ ତୁ ହସୁଛୁ

କାହୁଁ ବୁଝିବୁ ତୁ ମୋର ଦୁଃଖ

ମୋତେ ହସି ଦେଖୁଛୁ ॥


ମୃଦଙ୍ଗ ର କଥା ଶୁଣିଲା ମୁରଲୀ

ଅଳପ ହସି ସେ କହିଲା

ତୋର ହୃଦୟେ ମାରିଛୁ ତାଲା

ମୋର ହୃଦୟ ଖୋଲା ॥


ହୃଦୟେ ନାହିଁ ମୋ ଛନ୍ଦ କି କପଟ

ମନ ହୃଦୟ ମୋ ସମାନ

ମୋର ହୃଦୟେ ଥାଏ ଯେ ଭାବ

ମୂଖେ ନଥାଏ ଆନ ॥


କହୁ ରେ ମୃଦଙ୍ଗ ମୁହଁ ଟାଣ କରି

ହୃଦୟେ କପଟ ଭରିଛୁ

ତୋର ହୃଦୟେ ରହିଛି କିଛି

ମୂଖେ କିଛି କହୁଛୁ ॥


ସେଥିପାଇଁ ତୁହି ଖାଉଛୁ ପ୍ରହାର

କାହ୍ନୁ ଓଠ ଛୁଇଁ ଯାଏ ମୁଁ

ସେଇ ମୋହନ ମୁରଲୀ ଛନ୍ଦେ

ବାଜି ଉଠୁଛୁ ତୁ ॥


<<ଜ୍ୟୋତିରଞନ ସାହୁ>>


Rate this content
Log in