Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DR PRASANTA KUMAR BISWAL

Others

4.7  

DR PRASANTA KUMAR BISWAL

Others

ମଧୁମୟ

ମଧୁମୟ

1 min
196


ତୁମ ରୂପ ରଂଗ ଆଜି ଅଛି ସିନା

କାଲିକି ରହିବ ନାହିଁ, 

ରୂପେ ଅଭିମାନ ନ କର ଗୁମାନ 

ସମୟ ଝୁଙ୍କି ନିଅଇ ।


କାଲି ଆସିଥିଲ ଏଡୁଟିଏ ହେଲ

ବୟସ ଯାଉଛି ବହି,

କି ହିସାବ ଦେବ ବେଳୁ ତାହା ଭାବ

କାଳ ଆସେ ପଛେ ଧାଇଁ ।


ଅଢେଇ ଦିନକୁ ବଡିମା କାହିଁକି 

ଜୀବ ବୁଦ୍ ବୁଦ୍ ପରା,

ଅଜ୍ଞାନେ ଦାମ୍ଭିକେ ଭ୍ରମନ୍ତି ଭୂଲୋକେ 

ମଣନ୍ତି ଧରାକୁ ସରା,


ଆସିଥିଲେ କେତେ ତୋସାଥିରେ ଯେତେ

ଯାଇଛନ୍ତି ଏକା ହୋଇ,

ସଂସାରେ ବ୍ୟାକୁଳ ହୁଅନ୍ତି ସକଳ

ମାୟାରେ ଆବେଶ ଥାଇ ।


ତୁମ ସାଥେ ସବୁ ଖେଳା କରୁଛନ୍ତି 

ଈଶ୍ୱର ଲୀଳା ରଚଇ,

ପ୍ରାଣ ଉଡିଗଲେ ଜୀବ ପଡି ରହେ

ମଡା ସବୁ ବୋଲିବେଇଁ ।


କାହାପାଇଁ ଧନ କାହାପାଇଁ ମାନ

ସବୁ ଏଠି ସ୍ବାର୍ଥେ ବଶ,

ଯାହା ଅରଜିବ ସବୁ ରହିଯିବ 

କର୍ମ ଥିବ ଅବଶେଷ। 


ନୂଆ ସକାଳର ହୃଦ ସ୍ୱଚ୍ଛ କର

ଟିକିଏ ସହଜ ହୋଇ,

ହେନା ମଲ୍ଲୀପରେ ଭ୍ରମର ଭ୍ରମରେ 

ନିର୍ମଳ ସବୁ ଲାଗଇ ।


ଆମ୍ର କୁଞ୍ଜବନ ଶୁକ ପିକ ସ୍ୱନ 

ଏକ ଏକ ମଧୁ ଝର,

ନୀଳର ସାଗର ସବୁଜ ଆସର

ପ୍ରଭୁଙ୍କ କୃପା କନ୍ଦର ।


ସବୁ ମାୟା ଛାଡି ବିଭୁପାଦେ ପଡି

ନିଜକୁ ସମର୍ପି ଦିଅ,

ସାରା ସଂସାର ତାଙ୍କରି ଆସର

ଲାଗିବ ସେ ମଧୁମୟ ।

=======


Rate this content
Log in