Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyotiranjan Sahu

Others

3  

Jyotiranjan Sahu

Others

ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ

ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ

1 min
237




ଛେଦିତ ମସ୍ତକ ନିମ୍ନଗାମୀ ହୁଏ

ଉର୍ଦ୍ଧକୁ ଶରୀର ରକ୍ତେ ପ୍ଳାବିତ

ମହୀ ଝରଝର ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ

ସତେ ଧରାପୃଷ୍ଠେ ଅବତରିତ ॥


ବହୁ ପ୍ରତୀକ୍ଷାର ଅନ୍ତ ଘଟାଇ

ଜାହ୍ନବୀ ଆଜି ଉଗ୍ର ମୂଖା

ବ୍ୟାକୁଳ ସତେକି ଭସାଇ ନେବସେ

ପ୍ରମାଣ କରିବ ତା ପବିତ୍ରତା ॥


କେତେ ଗୃଧ୍ର କେତେ ମାର୍ଜାର ବ୍ୟାକୁଳ

ଲୋହିତ ଜଳରେ କରିବେ ସ୍ନାନ

ଉପଶମ ହେବ କ୍ଷୁଧା ତୃଷା ସବୁ

ସେହି ଆଶା ନେଇ ଧାବନ୍ତି ଶ୍ବାନ ॥


ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ ଭେଦ ନଜାଣଇ

କିଏ ଶ୍ବାନ କିଏ ଗୃଧ୍ର ମାର୍ଜାର

ହରିବାକୁ କ୍ଷୁଧା ତାରିବାକୁ ତୃଷ୍ଣା

ରହିଥାଏ ସିଏ ସଦା ତତ୍ପର ॥


ପବିତ୍ର ହେଉଛି ତା ପୂଣ୍ୟ ଜଳରେ

ଶାଳୁଆ ବଣର ତୃଷାର୍ତ୍ତ ଭୂମି

ସେହି ପୂଣ୍ୟ ଜଳୁ ଟୋପେ ପାଇବାକୁ

ଶାର୍ଦୁଳ ମାର୍ଜାର ଅଛନ୍ତି ଜମି ॥


ଲୋହିତ ଛିଟାରେ ଲିଭିବ ଭାବନ୍ତି

ପାପର ଅର୍ଜିତ କଳଙ୍କ ଛିଟା

ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ ଅଟ୍ଟହାସ୍ୟ କରି

ରକ୍ତେ ଧୋଇଦିଏ କଳଙ୍କ ଗାଥା ॥


ନୁହେଁ ହିମାଳୟ ହିମଖଣ୍ଡ ସମ

ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ ଅଟେ ଶୀତଳ

ଉଷ୍ମତା ଭରିଛି ଜଳରେ ଏହାର

ଶକ୍ତ ହୃଦୟକୁ କରେ ତରଳ ॥


କେତେଦିନ ଆଉ ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ

ମିଥ୍ୟାରେ ଲେଖିବ ଗାଥା ପୁଣ୍ୟର

କାହାକୁ କହିବ ପାଷାଣି ହୃଦୟ

ଜନନୀ ପାଷାଣ ଜୀବ ମହୀର ॥


ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ ଚତୁର୍ଦିଗେ ଆଜି

ଲହଡି ମାରଇ ଆଶ୍ଚର୍ଯ୍ୟ ଜ୍ବିହା

ଲାଳସାରେ ଅନ୍ଧ କିଶ୍ରେଷ୍ଠ କିମ୍ଳେଚ୍ଛ

ଉଦର କୁଣ୍ଡରେ କରନ୍ତି ସ୍ବାହା ॥


ଆର୍ଯ୍ୟମଣ୍ଡଳରେ କାୟା ବିସ୍ତାରୟୀ

ଲୋହିତ ଜାହ୍ନବୀ ବକ୍ଷେ ବିଲୀନ

ହୋଇଯିବ ଦିନେ ପାଷାଣି ଧରିତ୍ରୀ

ଅପେକ୍ଷା ତାହାର କେବେ ସେଦିନ !!!


॥ ଜ୍ୟୋତିରଞନ ସାହୁ ॥

jrs.2013rediffmail@gmail.com


Rate this content
Log in