Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bauribandhu Lenka

Others

3  

Bauribandhu Lenka

Others

କିଛି ସମୟ ତ ମୋତେ ଦେ

କିଛି ସମୟ ତ ମୋତେ ଦେ

1 min
142



କେତେବେଳେ ମୁଁ ତ 

କେତେବେଳେ ସିଏ

ରାଗରେ ତମ ତମ ।

ସବୁ ପୃଷ୍ଠାକୁ ପଢିବା ସମ୍ଭବ ନୁହେଁ

ଏମିତି କଟି ଚାଲିଛି ଏ ଜୀବନ॥

ଅତିକ୍ରାନ୍ତ ହୋଇଛି ସେ ସମୟ ସବୁ 

ଯେତେବେଳେ କିଛି ଶୁଣିଥିଲି ଆଉ

କିଛି କହି ବି ଥିଲି ।

ଏମିତି ଶୁଣିବା ଆଉ କହିବାରେ

ବାଣ୍ଟି ହୋଇ ଯାଇଛି ଏ ଜୀବନ ॥

କିଛି ଖୁସି ଥିଲା କିଛି ଦୁଃଖ ବି

ଓଠରେ କିଛି ହସ ଥିଲା ଆଉ

ଆଖିରେ କିଛି ଲୁହ ବି 

କେବେ ଧାଇଁଛି ତ କେବେ ସ୍ଥିର

ଠିକ୍ ବରଫ ଜମାଟ ବାନ୍ଧିଲା ପରି 

ଏମିତି ବିତି ଚାଲିଛି ଏ ଜୀବନ ॥

ଏବେ ତ ଶେଷ ପ୍ରହର 

ସ୍ଥିର ହୋଇ ଯା ତୁ

ଟିକେ ଜିଇବାକୁ ଦେ ମୋତେ

ମୋ ଇଚ୍ଛା ଅନୁସାରେ 

ଜୀଇଁବାକୁ ଚାହୁଁଛି ମୁଁ

ମୋ ଖୁସିମାନଙ୍କ ମେଳରେ

କିଛି ସମୟ ପାଇଁ 

ତୁ ଏବେ ଆସନାରେ ମୃତ୍ୟୁ 

କିଛି ସମୟ ତ ମୋତେ ଦେ ॥



Rate this content
Log in