Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamatamanjari Das

Others

4  

Mamatamanjari Das

Others

କବିର ଜୀବନ

କବିର ଜୀବନ

1 min
252


କବିଟିଏ ସଦା ନିଶ୍ୱ ଅଟଇ

ଏ ଦୁନିଆ ବଡ ଦାଣ୍ଡରେ

ସ୍ୱାର୍ଥ ଅହଙ୍କାର ଛୁଏଁନାହିଁ କେବେ

କବି ହୃଦୟର ତଟ୍ଟ ପରେ ।


ଶବ୍ଦର ପଛରେ ଗୋଡାଇ ଗୋଡାଇ

ସମୟ ତା' ଯାଏ ସରି

ବାଟେ ଚାଲୁ ଚାଲୁ ଦେଖା ହେଲେ କିଏ

କଥା ପଦେ କହେ ହସିକରି ।


ସମସ୍ତଙ୍କୁ ଭାବେ ଆପଣାର ସିଏ

ବନ୍ଧୁ ସଖା ସହୋଦର

ତାଙ୍କରି ଭିତରୁ ଶବ୍ଦକୁ ସାଉଁଟେ

ଲେଖେ କବିତାର ସମ୍ଭାର ।


କେବେ ସିଏ ପଶେ ଅତୀତ ଗୁମ୍ଫାରେ

ନୂଆ କିଛି ଅନ୍ୱେଷଣେ

ପୁଣି କେବେ ଯାଏ ଭବିଷ୍ୟତେ ଚାଲି

ସବୁକିଛି ଯାଏ ଭୁଲି ।


କେମିତି ଚାଲଇ କବିର କଲମ

ମୃତ ଶବ୍ଦକୁ ସାଧା କାଗଜରେ

ଦିଅଇ ଜୀବନ

କେହି କେବେ ଦେଖିଛକି

କବି ଜୀବନର ଏହି ପରିଶ୍ରମ ।


ଶବ୍ଦର ସମ୍ଭାର ପଛେ କବି ଧାଏଁ

ଦିନ ରାତି ତାକୁ ଫରକ୍ ନଥାଏ

ଶବ୍ଦ ସମ୍ଭାରକୁ ସଜାଡୁ ସଜାଡୁ

ଦିନ ତାର ସରିଯାଏ ।


ଶବ୍ଦର ସମ୍ଭାର କରି ଏକତ୍ରିତ

ଦିଏ ତାକୁ ଜୀବନ୍ୟାସ

ନୂଆ ଚରିତ୍ରରେ କରଇ ଚିତ୍ରିତ

ସଜାଏ ତାକୁ ସେ ବଧୂଟି ବେଶରେ

ଖୁସି ମନେ ଟେକି ଦିଏ ପାଠକ ହାତରେ ।


ତେବେ ଯାଇ ଜନ୍ମନିଏ

ତା'ନୂତନ ସୃଷ୍ଟି

ସେତେବେଳ ଯାଏ କବି ଶବ୍ଦର ପଛରେ

ଲହୁ ଲୁହାଣ ହୋଇ ହେଉଥାଏ ଘାଣ୍ଟି ।


ଏତିକିରେ ସରେନାହିଁ

କବିର ଜୀବନ

କେତେବେଳେ ପାଠକ ଠାରୁ

ପାଏ ତିରସ୍କାର ତ

ପୁଣି କେତେବେଳେ ପାଏ ପୁରସ୍କାର

ଏଇତ କବିର ଅସଲି ଜୀବନ ।


Rate this content
Log in