Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

DR SAMIR KUMAR NANDA

Others

3  

DR SAMIR KUMAR NANDA

Others

ଗୃହିଣୀ

ଗୃହିଣୀ

1 min
144


           

                            

ଗୃହିଣୀ ,ଗୃହିଣୀ. ଗୃହିଣୀ, ଅଟଇ ମୁଁ ପରା ଏକ ଗୃହିଣୀ,

ପରିଚୟ ହୀନ ନିରୀହ ଜୀବନ, କାଟେ ସଦା ସାଜି ରାନ୍ଧୁଣୀ ।

ମାଜଇ ବାସନ ଖରକାଏ ଘର,ନିଇତି ଆଣଇ ପାଣି,

ଲୁଗା କଚା ସଙ୍ଗେ ମାରି ଆଇରନ,ବନିଯାଏ ଚାକରାଣୀ ।

ଶାଶୁ ଶ୍ଵଶୁରଙ୍କ ସେବା ମୁଁ କରଇ, ଯେତେ ଯାହା ହେଲେ ପୁଣି 

ଦିଅର ନଣନ୍ଦ କଥା ମୁଁ ବୁଝିବି,ନ ମାରି କେବେ ଫୁଟାଣି ।

ସଭିଙ୍କ ଖାଇବା ପରେ ମୁଁ ଖାଇବି,ଶୋଇବି ସବା ଶେଷରେ,

ଶ୍ଵାନ ଶ୍ଵାପଦଙ୍କ ପରି ଜଗି ମୁଁ ବସିବି,ଉଠିବି ରାତି ଅଧରେ ।

ପିଲାଙ୍କ ଇସ୍କୁଲ ସ୍ଵାମୀଙ୍କ ଅଫିସ,ସବୁ ପାଇଁ ଅଟେ ମୁଁ ମେସିନ,

ପାଠ ବି ପଢିବି ଚାକିରୀ କରିବି,  ହେଲେ ବି ହେବି ଗୃହିଣୀ ।

ଗରମ କାକର ବରଷା ଝଡି,ଫାଇଲିନ ପଛେ ଆସୁ ମାଡି,

ବୁକୁ ଫାଟିଯାଉ ଦେହ ଜଳିଯାଉ,ଅଟକିପାରେନା ମୋ ଗାଡି ।

କାନ୍ଦି ପାରିବିନି ହସି ପାରିବିନି,ମନକଥା କହି ପାରିବିନି

ମାନ ଅଭିମାନ ରାଗଋଷା ଛାଡି,ହେବି ମୁଁ ଖାଲି ଗୃହିଣୀ ।

ସିଏଲ ଇଏଲ ଛୁଟି ମେଡିକାଲ,ମିଳେନାହିଁ ମୋତେ କିଛି,

ନ ମିଳଇ ମୋତେ ଅବସର ବୟସ ଗଲେ ବି ଖସି ।

ଚାକିରୀ ଜୀବନ ଗୃହିଣୀ ଜୀବନ, ସବୁ ସହିବାକୁ ପଡେ ,

ରିଟାୟାର ପରେ ମଣିଷ ବାପୁଡା,ଗୃହିଣୀ ସାଜି ମୁଁ ମରେ ।


Rate this content
Log in