Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tapan Kumar Swain

Children

4  

Tapan Kumar Swain

Children

ଭାଗ୍ୟର ଲିଖନ

ଭାଗ୍ୟର ଲିଖନ

1 min
303



କାଉ ଟିଏ ମୋତେ କାହିଁ କଲ ପ୍ରଭୁ

ରୂପଟି ମୋ ଦେଲ କଳା,

ବଗ, ହଂସ ପରି ରଙ୍ଗ ଦେଇଥିଲେ

ଦିଶିଥାନ୍ତି ତୋଫା ଧଳା ।


ମୟୂର ପରିକି ରୂପ ଦେଇଥିଲେ

ମୋହିଥାନ୍ତି ଜନ ମନ,

ଶୁଆ'କି ସାରସ ପରି ହୋଇଥିଲେ

ପାଇଥାନ୍ତି ଧନ୍ୟ ଧନ୍ୟ ।


କୋଇଲି ର ରୂପ କଳା ହେଉପଛେ

ଗଳାରେ ଦେଇଛ ସୁର,

ଶାରୀକୁ ଦେଇଛ ଭାଷାର ଚାତୁରୀ

ସତେକି ପିଠାର ପୁର ।


ସଭିଙ୍କ ପାଇଁକି ଖଞ୍ଜି ଦେଇ ଅଛ

ଖାଇବାକୁ ଫଳମୂଳ,

ମୋ ପାଇଁକି ବାଛି ବାଛି ରଖିଅଛ

ଅସନା ଅଇଁଠା ମଳ ।


ତଥାପି ପ୍ରଭୁହେ ଦୁଃଖ ନାହିଁ ମନେ

କରୁ ନାହିଁ ଅଭିଯୋଗ,

ମୁଁ ଜାଣିଛି ମୋର ଭାଗ୍ୟର ଲିଖନ

କରିବାକୁ ହେବ ଭୋଗ ।


ମୋ'ଜୀବନ ପ୍ରଭୁ ଦୁଃଖେ କଟୁ ପଛେ

ସଭିଏଁ ରୁହନ୍ତୁ ଖୁସି,

କଟିଯାଉ ଦିନ ଏଧରା ଧାମରେ

ଏହିପରି ହସିହସି ।।


Rate this content
Log in