Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamatamanjari Das

Others

3  

Mamatamanjari Das

Others

ବାହାଘରର ଦୁଇଟି ସ୍କେଚ୍

ବାହାଘରର ଦୁଇଟି ସ୍କେଚ୍

1 min
167


   (  ୧ )

ଆଗରୁ.....

ବାହାଘର ଯେବେ ଠିକ୍ ହେଉଥିଲା

ଝିଅଟିକୁ ଡରରେ ହେଉଥିଲା ଜର

କେମିତି ଯିବ ସେ ବାପା ମାଆଙ୍କୁ ଛାଡି

ଗଢିବ ନୂଆ ସଂସାର ।


ଛାଡ଼ି ପାରୁନଥିଲା ବାପା ମାଆ ମୋହ

ଛାତିରୁ ତା'ର ଉଠୁଥିଲା

ବେଦନାର କୋହ

ଭାଇ ଭଉଣୀ ଓ ସାଙ୍ଗ ସାଥୀ ଛାଡି

ଚାଲି ଯିବ ସିଏ ନୂଆ ଦୁନିଆକୁ

ଭାବି ଗଡାଇ ଚାଲେ ସେ ଲୁହ ।


ଚିନ୍ତାରେ ଚିନ୍ତାରେ ସରୁଥିଲା ଦିନ

ଛାଡୁଥିଲା ଖିଆ ପିଆ

ମାଆ ଆସି ତା'ର ବୁଝାଉ ଥିଲା

ପରକୁ ଆପଣା କରିବୁ ଝିଅଲୋ

ଗଢିବୁ ନୂଆ ଦୁନିଆ ।


ବେଦୀ ମଣ୍ଡପରେ ବସୁଥିଲା ଯାଇ

ହାତେ ଓଢ଼ଣୀକୁ ଟାଣି

ସ୍ୱାମୀଟି ତାହାର କେମିତିଆ ବୋଲି

ପାରୁନଥିଲା ସେ ଜାଣି ।


ବିଦା ହୋଇ ଯେବେ ଯାଏ ଶାଶୁ ଘର

ଆଖି ଲୁହରେ ଧୁଏ ସେ ସଭିଙ୍କ ହୃଦ

ଝିଅ ବିଦାବେଳ କେତେ ଯେ ଦାରୁଣ

ଶୁଖେ ନାହିଁ କା'ର ଲୋତକ ଧାର ।


ବହୁ ଆକାଂକ୍ଷିତ ବାସର ଶେଯରେ

ଅଗ୍ନିଟିକୁ ରଖି ସାକ୍ଷୀ 

ଅଜଣା ଲୋକକୁ କରେ ଆପଣାର

ଦେଇ ତା' ଅନୁଢା ସମ୍ପତ୍ତି ।


ଦୁଇ ଆତ୍ମା ହୋଇ ଯାଏ ଏକାକାର

ଦୀପ ନିଆଁ ଥାଏ ସାକ୍ଷୀ

ସାତ ଜନ୍ମ ପାଇଁ ପବିତ୍ର ପ୍ରେମରେ

ହୁଅନ୍ତି ସେ ପତିପତ୍ନୀ ।


       ( 2 )

ଏବେ.....

ଏବେକାର ବାହାଘର

ନାହିଁ ସେଠି ଡର

ହେବ କାହିଁକି ବା ଜର

ନିଜେ ଝିଅ ହେଉ କିମ୍ବା ହେଉ ପୁଅ

ଠିକ୍ କରନ୍ତି ନିଜ ସ୍ୱୟଂବର

ଅନ୍ତିମ ଲଗ୍ନରେ ଖାଲି ଯାହା ଲୋଡାହୁଏ

ବାପା ମାଆଙ୍କର ଶେଷ ହସ୍ତାକ୍ଷର ।


ହସ୍ତାକ୍ଷର ମିଳିଗଲେ

ମନପକ୍ଷୀ ହୁଏ ନଭଶ୍ଚୁମ୍ବୀ

ଡିଜେର ତାଳେ ତାଳେ ନାଚ ଗୀତ

ଆଉ ରିଙ୍ଗ୍ ସେରିମନି

ହାତରେ ଲାଗଇ ମେହେନ୍ଦୀ ।


କେତେବେଳେ ଡେଟରେ

ପାର୍କ ଯିବା ହୁଏତ

ପୁଣି କେବେ ନାମିଦାମୀ 

ହୋଟେଲରେ ହୁଏ ମଧୁଶଯ୍ୟା

ଖାଲି ଯା' ନାମକୁ ଏଠି ବାହାଘର

ବାଜେ ସାହାନାଇ ବାଜା ।


ଡର କେବେ ଆସେନି ବୋଲି

ହୁଏନାହିଁ ଜ୍ୱର  

ମାଆ ଆସି କାନରେ ଚୁପି ଚୁପି କହେ

ସ୍ୱାମୀକୁ ତୋ କରିବୁ ସବୁଠାରୁ ନିଜର

ଆଉ ସମସ୍ତଙ୍କୁ ପର ।


ଝିଅ ବିଦା ବେଳେ ଏବେ

ଲାଗେନାହିଁ ଆଉ ଦୁଃଖ

ହସି ହସି ଝିଅ ଯାଏ

ନଥାଏ ତାହାର ଦୁଃଖ ।


ସରିଯାଏ ବିବାହ ଭୋଜି

ହୁଏ ବେଦୀ ମୁହଁ ପୋଡା

ଏବେ ଆସେ ଶାଶୁ ଶ୍ୱଶୁରଙ୍କ ପାଳି

ତାଙ୍କୁ ହୁଏ ବୃଦ୍ଧାଶ୍ରମେ ଛଡା ।



Rate this content
Log in