Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Others

4.5  

Pranati Panda

Others

ଅଭିନୟ

ଅଭିନୟ

1 min
213



ଅଵିରାମ କଳ୍ପନା କା'ର ନିରବ ପ୍ରତୀକ୍ଷାରେ,

ମୋ ମନ ଲୋଟଣୀ ପାରା ଉଡିଯାଏ ଧୀରେ ଧୀରେ ।


ଅତୀତକୁ ଫିଙ୍ଗି ଦେଇ ସ୍ମୃତି ହୃଦ ଅନ୍ତରାଳେ,

ଲହଡ଼ି ଭାଙ୍ଗଇ ଢେଉ ସ୍ୱପ୍ନ ନୀରବ, ନିଶ୍ଚଳେ ।


ଏମିତିରେ ସାଗରେ ଉଠୁଛି ଢେଉର ମୂର୍ଚ୍ଛନା,

ଶ୍ରୁତି କା'ର ଛନ୍ଦ ତୋଳେ ଭରି ଆଶା ସବୁଜିମା ।


ସ୍ନିଗ୍ଧ ପରଶର ବାସ୍ନା ମନେ ଭାସି ଆସେ ଯେବେ,

ବେଳାଭୂମି ନାଚି ଉଠେ କା'ର ସ୍ପର୍ଶ ଅନୁରାଗେ ।


ତୃଷାର୍ତ୍ତ ଭାବନା ଜାଗିଉଠେ ବାଲୁକା ଶଯ୍ୟାରେ,

ଆକାଶେ ଦିଶଇ ରୂପାଜହ୍ନ ତାରାଙ୍କ ମେଳରେ ।


ଅନ୍ଧାରର ବୁକୁ ଚିରି ସୁଦୂରୁ ହାତ ପ୍ରସାରି,

ଟାଣି ନିଏ କିଏ ପଥେ ତା'ର ସହଯାତ୍ରୀ କରି ।


ଦେଖାଏ ସେ' ସମ୍ପର୍କର ଏକ ନୂତନ ଦିଗନ୍ତ,

ଲାଗୁଥିଲା ସତେ ଏ ସମ୍ପର୍କ ପୂର୍ବ ପଞ୍ଜୀକୃତ ।


ଆଙ୍ଗୁଳି ନିର୍ଦ୍ଦେଶ କରେ ଦୁଇ ଜୀବନ ମୁଦ୍ରାକୁ,

ଅମୃତାୟନ ସଂସାରର ସ୍ଥିତି, ଅବସ୍ଥିତିକୁ ।


ହେଉ ପଛେ କେଇ କ୍ଷଣ ସମ୍ପର୍କ ଅଭିନୟରେ,

ଜୀବନ ମମତା ମସୃଣ ପଥ ଅନ୍ଵେଷଣରେ ।


ନିଜକୁ ପରଖିବାର ଆଶା, ବିଶ୍ଵାସକୁ ନେଇ,

ଅୟୁତ ସ୍ୱପ୍ନର ସମୟ ମୋ' ସୁସମ୍ପର୍କ ପାଇଁ ।


     



Rate this content
Log in