ମନେପଡେ ମନ୍ଦିର ବେଢାରେ ଝରା ଶେଫାଳିର ଭୁରୁଭୁରୁ ମହକ ପ୍ରକୃତି ତନୟା ତଟିନୀର ଶୋଭା ବିଭବ ଅପାସୋରା ମନେପଡେ ମନ୍ଦିର ବେଢାରେ ଝରା ଶେଫାଳିର ଭୁରୁଭୁରୁ ମହକ ପ୍ରକୃତି ତନୟା ତଟିନୀର ଶୋଭା ...
କଥା ତ ସରେନା କଥା ତ ସରେନା
ଏ ବିଶ୍ୱବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ମୋହ ରେ ଭରା ଅସତ୍ୟ ଅନୀତି କରଇ ଖେଳା ଚନ୍ଦନ ଲଗାଇ ଅସାଧୁ ଜନ ଦେବତା ବୋଲଇ ଏ ବିଶ୍ୱବ୍ରହ୍ମାଣ୍ଡ ମୋହ ରେ ଭରା ଅସତ୍ୟ ଅନୀତି କରଇ ଖେଳା ଚନ୍ଦନ ଲଗାଇ ଅସାଧୁ ଜନ ...
ଝିଅ ଟିଏ ଅଛି ବୋଲି ତ ଅମାନିଆ ଲୁହ ମାନଙ୍କୁ ଆଖିର ଫରୁଆରେ ରଖି ଦେଇଛି , ଅସହାୟ ଭୟ ମାନଙ୍କୁ ମନର ଝିଅ ଟିଏ ଅଛି ବୋଲି ତ ଅମାନିଆ ଲୁହ ମାନଙ୍କୁ ଆଖିର ଫରୁଆରେ ରଖି ଦେଇଛି , ଅସହାୟ ଭୟ ...
ଖୋଲା ଆକାଶର ଛାତ ତଳେ କୋଳେଇ ନେଇଦେଖ ଅଫିସ ରୁ ଫେରି ଯେବେ ଥକିପଡ଼ ତା କୋଳରେ ମୁଣ୍ଡରଖି ତୁମପାଇଁ ବ ଖୋଲା ଆକାଶର ଛାତ ତଳେ କୋଳେଇ ନେଇଦେଖ ଅଫିସ ରୁ ଫେରି ଯେବେ ଥକିପଡ଼ ତା କୋଳରେ ମୁଣ୍ଡରଖି ...
ଜୀବନର ଯବନିକା ଜନ୍ମର ଯନ୍ତ୍ରଣା ସ୍ମୃତିର ମଧୁ ଲଗନେ ମଧୁର ମୂର୍ଚ୍ଛନା ମୃଦୁ ମଧୁସିକ୍ତ ସାଧନେ ସାଧି ଜୀବନର ଯବନିକା ଜନ୍ମର ଯନ୍ତ୍ରଣା ସ୍ମୃତିର ମଧୁ ଲଗନେ ମଧୁର ମୂର୍ଚ୍ଛନା ମୃଦୁ ମଧୁସିକ୍ତ ...