Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Hrushikesh Satpathy

Others

3  

Hrushikesh Satpathy

Others

ଆଶିଷ ଅମୃତ ଧାରା

ଆଶିଷ ଅମୃତ ଧାରା

1 min
379


ପାରିଜାତ ସିନା ଆକାଶରୁ ଖସେ

   ମୁଁ ଜଣେ ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ମାନବୀ,

ତାରାଫୁଲ ପରି ଟିକି ମନ ମୋର

   କାହୁଁ ସେ ଫୁଲ ପାଇବି !


ମନ ପାରିଜାତ ପେନ୍ଥା ପେନ୍ଥା କରି

    ଶୁଭ୍ର ସୁରଭିତ ହାରେ,

ଗୁନ୍ଥି ଚାଲିଛି ମୁଁ   ଗୁନ୍ଥି ଚାଲିଥିବି

    ଅର୍ପିବି ତୁମ ପୟରେ ।


ତୁଳସୀ ଚନ୍ଦନ ମୋ' ପାଇଁ ସପନ

    ସମ୍ପତ୍ତି ମୋ' ଅଙ୍କକଷା,

ମନ ଅଗଣାରେ ଭାବ ଉଙ୍କି ମାରେ

    ଶ୍ରଦ୍ଧାଳୁର ପରିଭାଷା ।


ଘୃତ ସଳିତାରେ ଦୀପାଳି ଜାଳିବି

    ସଂକଳ୍ପ କରିବି ନାହିଁ,

ଭକତିର ଅର୍ଘ୍ୟ  ନିଭୃତ ହୃଦୟେ

    ସାଇତିଛି ତୁମ ପାଇଁ ।


ହୃଦୟରେ ମୋର ନମ୍ରତା ନିର୍ମାଲ୍ୟ

   ଅଛି କୋଣ ଅନୁକୋଣେ,

ଭକତ ବତ୍ସଳ,   ଭକ୍ତି ଅଶ୍ରୁଜଳ

    ଢାଳିବି ତୁମ ଚରଣେ ।


ଅଛି ଲୋଭ, ତୁମ ଚରଣ କମଳ

   ଅଶ୍ରୁଜଳେ ସିକ୍ତ ହେଉ,

ପ୍ରତିବଦଳରେ ମୋ' ଦୁଇ ନୟନ

   ସାଗରରେ ଭାସୁଥାଉ ।


ଦେବଦାସୀ ପରି ନୃତ୍ୟାଭିସାରିଣୀ

  ହେବି,ମୋ' ଭାଗ୍ୟରେ ନାହିଁ,

ତୁମ ଇଙ୍ଗିତରେ ମଗ୍ନ ନର୍ତ୍ତକୀ ମୁଁ

  ଦେବଦାସୀ ହେବି କାହିଁ !


ହେ ଜଗତ ପିତା ଆରାଧ୍ୟ ଦେବତା

    ମାଗୁନି ମୁଁ ନିଜ ପାଇଁ,

ମୋ' ଠାରୁ ଆହୁରି ଦୁଃଖୀ ରହିଛନ୍ତି

   ତୁମ ସଂସାରେ,ଗୋସାଇଁ !


ଢାଳିଦିଅ ସାରା  ଧରଣୀରେ ତୁମ

    ଆଶିଷ ଅମୃତ ଧାରା,

ନ ରହୁ କେହି ତ ଦୁଃଖୀ ପ୍ରପୀଡ଼ିତ

   ହେଉ ସଂସାର ନିଆରା ।


Rate this content
Log in