Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kanchan Prabha

Children Stories

4.6  

Kanchan Prabha

Children Stories

रिश्तो की पोटली

रिश्तो की पोटली

1 min
323



ये रिश्तो की पोटली , बड़ी होती है अनमोल

कभी पिता तो कभी माँ , तरह-तरह के इसके बोल

भाई हमेशा प्यार लुटाये , छोटी बहना फुली ना समाए

नन्ही परी है प्यारी बहना , है वो पुरे घर का गहना

चाचा जी की बात निराली , पान खाते ज़र्दा वाली

चाची जी तो लगती मोटी , आँखे उनकी छोटी छोटी

मामा जी है प्यार लुटाते , भगिनी भगिना पास बुलाते

मामी जी पकवान बनाती , सुन्दर से वो थाल सजाती

नानी के घर हम जब जाते , धमाचौकड़ खुब मचाते

दादा दादी से कोई ना प्यारा , प्रेम है उनका जग से न्यारा



Rate this content
Log in