Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ANJALI GODARA

Children Stories Comedy Children

4.5  

ANJALI GODARA

Children Stories Comedy Children

मेरा प्यारा जिमी

मेरा प्यारा जिमी

1 min
369


मेरा प्यारा जिमी जोर-जोर से उछलता।

खूब शरारत करता मेरा प्याराा जिमी।


खेल खेलता नााच दिखााता 

पर किसी के हाथ ना आता।


दिन रात घर की हिफाजत करता। 

किसी अनजान को न घर में आने देता।


किसी को भी नहीं नुकसान पहुँचाता 

बच्चों के साथ खूब उछलता 


नाम लेते ही दौड़ा आता

मेरा प्यारा जिमी।


Rate this content
Log in