Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Swati Nema

Abstract

4.5  

Swati Nema

Abstract

एक अनुभूति

एक अनुभूति

1 min
419


किस किस तरह से ,

ये मैं जाहिर करूं, 


अपनो की ही बातें ,

मैं क्यों सरेआम नीलाम करूं, 


और कहना तो मैं चाहती नहीं , 

पर क्यों बेवजह , मैं परेशान करूं, 


और उद्देश्य पूर्ण तो कर भी लूं , 

तो गैर कानूनी सी क्यों मैं कारवाई करूं, 


और प्रतिशोध लेना मेरा कार्य नहीं, 

इसे तो मैं स्वयं का अपमान कहूं , 


और हंस के दो गम सह भी लूं तो, 

प्रस्तुति अपनी नम आंखों से कहूं, 


और लाख दर्द हों सीने में,

फिर भी मैं अपने मौन से व्यक्त कहूं । 



Rate this content
Log in