Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dr.rajmati Surana

Others

2  

Dr.rajmati Surana

Others

अब्र

अब्र

1 min
398



गम ए अब्र का वास्ता हमसे देखा न गया,

अब्र के राब्ता से वाकिफ न थे हमसे सहा न गया।


अब्र की नादानियां और बेवजह हम पर बरसना,

चश्म ए तर हो गये मेरे तो हमसे समझा न गया।


भटकता रहा मन भी अब्र की तरह मेरा,

मंजिलों का कोई पता नहीं हमसे पूछा न गया।


फिजा रंग बदलती रही अफसानों की तरह,

खामोशियां बयां करें कैसे हमसे कहा न गया।


अब्र की लुकाछिपी में राह भटक गए,

भटकते मुसाफ़िर से हो गये अब हमसे रहा न गया।


Rate this content
Log in