Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Akila Sridhar

Abstract

5.0  

Akila Sridhar

Abstract

Take My All

Take My All

1 min
324


Take my all ;

Leave me to fall;


Oh, you dear doll.

-Akila Sridhar


You just needed some Constance?

I pretended to get ashore 

I pretended like there was more. 


I say as I lay awake on my bed

With petals singing 

“He loves me- He loves me not”


You just needed some balance?

I pretended to be amused

I pretended to be unbruised 


Did you need some space?

I pretended to be fine 

As I dine for nine.  


Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract