Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Varsha Naulakha

Abstract

4.7  

Varsha Naulakha

Abstract

SISTER - "A Support System"

SISTER - "A Support System"

1 min
661


My Love, My Life,

The One Who Guides.

She's Always Beside,

During My Hard Times.


A Precious Gem,

Who's Love Has No End.

She Always Defends,

Yes, She Is My "BEST FRIEND"


My Life Is Incomplete,

When She Is Not Near.

Even A Second Without Her,

Seems To Me Like Years.


A Helping Hand,

She Always Lends.

And I Can Count On Her,

No Matter What Life Sends.


A Day Will Come,

When She Will Leave And Go.

But My Love For Her,

Will Always Grow.


Whoever Be Her "Mister",

I Will Make Him Clear.

He Can Never Steal Her,

As She Is "MY SISTER".



Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract