Chiranjib Mazumdar

Abstract Drama Romance

3.5  

Chiranjib Mazumdar

Abstract Drama Romance

Lovers Meet

Lovers Meet

1 min
211


A beautiful starlit night,

Crickets whisper and,

Two lovers secretly meet.



Rate this content
Log in

Similar english poem from Abstract